Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (6) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (8) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (8) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tesztjegyzőkönyv

Címkék: weboldal

2009.08.07. péntek 23:38 Konrad

Weboldal: http://www.annyiavilag.hu/

Időpont: 2009. augusztus 7. 22 óra 30 és 23 óra 00 között.

Előzmény: a weboldalra a ma megjelent sajtóközlemény segítségével jutottam el. Érdekelt, ezért regisztráltam.

Környezet: Mac OS X 10.5.7 operációs rendszer, Firefox 3.5.2 böngésző

A hibák:

  • Az elején elkéri a születési évet, de a mezők közötti váltás kitöltés után nem automatikus. Ez így kicsit zavaró, nem elegáns. Az évszámot nem jegyzi meg, azt a regisztrációnál újra meg kell adni.
  • Ha rögtön a regisztrációra kattintok, akkor is az akciók oldalra vissza, regisztrációhoz újra kell kattintanom a bal felső sarokban.
  • Regisztrációnál ha foglalt felhasználó nevet adok meg, akkor mindenféle hibaüzenet nélkül visszadob az oldalra. Nekem kell kitalálni, mi lehet a baj.
  • A regisztráció csak egy lépéses. Ez nem baj, de a levélben mégis érkezik olyan link, mintha aktiválni kellene - az egyébként aktív - regisztrációt. Furcsa, nem logikus.
  • Belépés után ismét az akciós oldalra jutottam. Hiányos regisztrációt adtam meg, így az akciónál felugrott egy adatlap, hogy töltsem ki. Elkérte azokat az adatokat is, amit már megadtam - ezért lezártam, és visszadobott az adatlapomra. Ott beírva az egy darab hiányzó adatot, már beengedett. Ez így nem elegán, több jobb megoldás is lenne.
  • Nem találtam könnyen elérhető leírást az oldalról, így beléptem a keresőbe, és rákerestem valamire. Először a "Szeged" szóra. Nem kaptam találatot, de erről nem kaptam üzenetet sem, csak az üres lapot. Ez így nem elég tájékoztató jellegű, legalább egy "sajnos a keresett szóra nincs találat" szöveg kellene.
  • Mivel a "Budapest" szóra sem kaptam találatot, így megnéztem, mire lehet találat, majd lettek olyan szavak, amire valóban jött lista (pl. "A38"). Sajnos a felvitt szövegek esetében nem világos, melyik szavakra listáz és melyikre nem. Ez a kereső így rossz, gyakorlatilag használhatatlan.
  • A legnagyobb problémám a keresésnél akkor volt, amikor ki akartam választani, hogy a holnapi napra keressen. Minden választáskor - háromszor próbáltam - azonnal átdobott az akciós oldalra.

Körülbelül itt jutottam el odáig, az oldal számomra semmire sem jó. A fenti hibák javítását követően szívesen folytatom a tesztelést, gondolom a feszített nyári munkatempó miatt a fejlesztőknek és a megrendelőknek erre már nem volt energiájuk.

Általános véleményem az, hogy az oldalon több ponton is jelentősen érdemes javítani a felhasználhatóságon. Kívánni valót hagy maga után a regisztrációs és egyéb mezők használhatósága, a magyarázatok mennyisége és helye (hiányos vagy egyáltalán nincs).

Javaslom, hogy a fenti hibák javítását követően kezdődjön el egy használhatósági teszt, és annak az eredménye alapján minél előbb készüljön egy belső átalakítás.

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr131295802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barazsy Ákos · http://www.roadrecord.hu 2009.08.08. 08:33:56

Pont most készült el az új weboldalam, www.barazsy.hu
Még nincs fent minden amit terveztem, de már vállalható.
Esetleg ezt is megkommentelnétek? :)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.08.08. 08:59:59

@Barazsy Ákos: Elsőre elég zavaros és... izé... hát nem túl szép. Hogy finoman fogalmazzak.

umcaumca 2009.08.08. 10:34:53

"Elmúltál 18 éves, ezért könnyedén bejutottál."

könnyedén... mire rájöttem hogy kell beadni az évszámot neki... :)

Mária 2009.08.08. 12:32:05

A sajtóközleményhez lehetne egy linket kérni, vagy fent van az OMFG blogon?

Critmiss 2009.08.08. 12:33:41

Eleve a születési dátumnál elvileg kétjegyű a hónap, de egy számot enged beírni.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.08.08. 13:27:09

hát megnéztem az annyiavilágot, de nem csábít semmire. Még arra sem, hogy megadjam a születési dátumomat.

Kolbert István 2009.08.08. 13:47:19

@Barazsy Ákos: Ha már itt kérdezed meg és semmi közbe Konrád bejegyzéséhez akkor nem kíméllek :)
1. Zsúfolt
2. az értékesítési szövegről kérdezd Máriát:)
3. ugyanolyan mint a többi vulgármarketinges oldal
4. Nem láttam a neved itt: www.whoisagap.com/individuals/hungary.html
5. A GAP vizsga nem egy papír és egy elméleti számonkérés. Igaz h komoly nyelvtudás kell hozzá, de szakmai tapasztalat nélkül nem lehet letenni, ráadásul 19 000 Ft-os kuponok is járnak melé az képesített személy új ügyfeleinek.
6. saját magad berakni a terméked vásárlóinak véleményei közé nem szép, Tomán Józsefet 3szor szerepeltetni is érdekes, az ügynökségekről ilyen véleményt iratni pláne csúnya dolog
7. Már csak a kattancs hiányzik

Mária 2009.08.08. 14:34:30

@Kolbert István:

Engem ne kérdezzen senki, nincs ingyenebéd:)

Múlt vasárnap rúgtam ki az utolsó piócát, aki alapcsomagra fizetett elő, de fullextra szolgáltatást akart :)

A jelenségről pedig az a véleményem, hogy a Google-nak van egy saját minősítési rendszere. Valaki vagy "Certified partner", vagy nem az. És ha nem az, akkor ha a fenekét a földhöz veri, akkor sem állíthatja magáról az ellenkezőjét, mert az a fogyasztók megtévesztése.

És igen, a bloggerigazolványt is támogatom :)))

kairakuda · http://zann.hu 2009.08.08. 15:14:12

Érdekes ez az annyiaivilag, linux alól próbáltam belépni, és összeomlasztotta a böngészőt (az összeset, amivel próbáltam), még az ablakkezelő is seggreült...

Barazsy Ákos · http://www.roadrecord.hu 2009.08.09. 00:03:50

Kedves Mária,

Van annyi tudásom, hogy letegyem az AdWords vizsgát, csak tudod nem akarom... ez amolyan marketing stratégia, hogy a célcsoportom lássa azt, hogy halandó ember is készíthet sikeres kampányokat.

Aztán vagy bejön vagy leteszem a vizsgát és akkor mindenki megnyugodhat.

Barazsy Ákos · http://www.roadrecord.hu 2009.08.09. 00:13:25

Ja, egyébként köszönöm a weblapommal kapcsolatos visszajelzéseket.
Igen, tudom, hogy van még tennivaló vele, rendbe is fogom hozni azokat a dolgokat amikkel egyetértek + van saját elképzelésem is, de valahogy el kell indulni, közben pofozgatom.

Kolbert István 2009.08.09. 13:50:29

@Barazsy Ákos: Nem kell a célcsoportnak kommunikálni a vizsgát. Kevesen ismerik a szakmán kívül a GAP képesítést. Viszont szembeállítani nem helyes. Sokkal több annál az AdWords rendszer, minthogy néhány kulcsszóra licitálok. A megfelelő kampány, hirdetési csoport és hirdetés-struktúra kialakítása, célzások és egyéb finomságok beállítása, és főleg az ideális kulcsszó-mátrix kiválasztásához már komoly tapasztalat szükséges. És akkor még nem beszéltünk az analitikáról, konverziómérésről, a landingpage-ek elkészítéséről, ROI számításról stb... Aki ezekhez valóban ért, annak nem nehéz a GAP vizsga. Bizonyos iparágakban ezek ismerete nélkül is lehet eredményes hirdetni, de sok iparágban nem hiszem h megéri szakértő nélkül. Lassan minden iparág felébred és akkor már GAP szintű hozzáértés kell az eredményhez mindenhol.
Én sem akarok focizni a Real Madridban, de lehet h nem csak ezért nem játszom ott :)
Szóval rosszindulat nélkül ajánlom a vizsgát, szintfelmérésnek nagyon hasznos. Ha nem sikerül úgysem tudja meg senki, ha meg sikerül, akkor mondhatod, hogy "egy halandó" cégvezető is képes eljutni a Google elismeréséhez a módszereddel. (Egy idő után lehet...)

Barazsy Ákos · http://www.roadrecord.hu 2009.08.09. 14:22:11

@Kolbert István: István igazad van, de azért azt is ismerd el, hogy GAP vizsga nélkül is lehet akár jobb eredményt is elérni, mint egy GAP vizsgás által menedzselt kampánynál, igaz?

Egyébként JabJab is hasonlót írt nekem, azzal kiegészítve, hogy "Ákos, úgyis megvan a tudásod a vizsgához". Tehát ha a "szakma" tudja, célcsoportot nem érinti, eredmények jönnek, akkor mi kell még? :)

Kolbert István 2009.08.09. 17:00:03

@Barazsy Ákos: Igen előfordulhat. De nem valószínű.
Havi 50-60 ezres költés alatt azonban valóban nem érdemes AdWords szakértővel kezeltetni a fiókot, maximum a kampánybeállításokat, kulcsszavakat, hirdetésszövegeket elkészíttetni egyszeri költségért.
A Google elég jó anyagot ad a súgóban mindenkinek, mivel célja h a hirdetések minél hatékonyabbak legyenek.
Nem ismerem az anyagod ezért nyilván nem is mondok rá se jót se rosszat. A szakmai hozzáértésed se vonom kétségbe.
Elhiszem, hogy van egy ügyfeled aki jobb eredményt ért el mint egy szakértő de azért egy esetből kiindulni hibás feltételezés.
Lehet h a szakértő nem kapot megfelelő briefet stb..., nem tudom ki volt ez a szakértő. Lehet h sok ügyféllel kellett foglalkoznia és gyorsan összedobott egy "alibi" kampányt. (ami persze nem mentség) de ez nem azt jelenti h a képesítés nem ér semmit hanem ő maga él vissza vele.
Viszont ha ilyenkor említenétek nevet és nem általánosan beszélnétek a szakértőkről akkor az jobb megoldás lenne mindenki számára. Kiderülnének kik a kontárok és kik megbízható partnerek.
Az jó irány, hogy a vállalkozók legyenek tisztában a marketingeszközökkel és tudják mit várhatnak el a szakértőktől, alapszinten értsenek a marketingtevékenységekhez.
De az nem szimpatikus, ha azt kommunikálod feléjük, hogy nem kell szakember, sokkal jobban megtanulhatják az AdWords kezelését az anyagodból. Azt azonban nem kétlem, hogy hasznos-e.
Örülök h veled kultúráltan lehet beszélni, az általad képviselt (Wolf Gábor féle) irányzat tagjaival ritkán lehet.

Barazsy Ákos · http://www.roadrecord.hu 2009.08.09. 17:17:19

@Kolbert István: A kultúrált beszélgetést támogatom én is, bár nem is tudtam, hogy van WG féle irányzat ami egyben bunkó stílust jelent... :(

Pont tegnap tettem ígéretet JabJab-nak, hogy nem szapulom csak úgy a szakértőket, kivéve ha személyes okot adnak rá. Megjegyzem, hogy mindennek oka van, ez se véletlen alakult ki bennem: sok szakértőtől olvastam, hogy "bezzeg, akinek még papírja sincs...". Ez ugyanaz visszafelé, de hagyjuk a témát, mert szerintem nem a papíros vagy papír nélkülit kell támadni, hanem azt, aki kontár (igen, tudom, a papírnélkülieknek nagyobb az esélyük erre, de én próbálom becsületesen végezni a dolgom).

Én úgy gondolom, hogy bizonyos szintig nem kell szakember, de van az a szint ami után kell. Nekem az a célcsoportom, aki hasonló cipőben jár mint én.

Egyébként pont idevág tegnapi blogbejegyzésem és a kommentjei ehhez az egész témához, kíváncsian várom erről is a véleményeteket: www.barazsy.hu/atveres-lehuzas-inkompetencia/

Kolbert István 2009.08.09. 17:26:18

@Barazsy Ákos: Nem a Gáborral van a gond, hanem sok ügyfele a szakmai vitát, kritikát azonnal támadásnak vél, lásd pl. Konrád múlt havi bejegyzései esetén.
A papír témával kapcs részben igazad van. Kijöhetünk úgy egy egyetemről közgazdászként, hogy képtelenek lennénk az üzleti életben sikeresen szerepelni, de a GAP ugye nem erről szól hanem a gyakorlati feltételek (min 90nap és 1000 dollár) és a 90 perces online vizsga ami tele van gyakorlati példákkal.
Olvasni fogom a bejegyzéseidet.

Atisp · http://www.netgo.hu 2009.08.09. 18:41:07

Photoshop vizsga is igencsak gyakorlatias és drágább is. Attól függetlenül akinek van ilyen vizsgája közel sem biztos, hogy jó grafikus. Csak annyit jelent, hogy tud kezelni egy szoftver.

A reklámköltésből 5-15%-ot lehet külső tanácsadókra, stb.-re költeni. Ha valaki 50 000 költ a Google adwordsbe, akkor kérdés, hogy 5000 Ft-ból, hogyan éri meg foglalkozni az ügyféllel? Milyen ROI és stb. elemzéseket lehet abból megcsinálni? Szerintem ennyiből csak a számlát lehet kiállítani, lekönyveltetni, majd befizetni az adót, majd meghosszabbítani az ügyfél hirdetését +1 hónappal, majd megkenni a zsíros kenyeret :) Vagy többet kértek ettől sokkal? Vagy nem is vállaltok kampányt 300 000 Ft alatt senkinek? :)

Barazsy Ákos · http://www.roadrecord.hu 2009.08.09. 19:26:25

@Atisp: Köszönöm!
Erre is jó az anyagom! Én azt vallom, hogy egy kkv vezérnek a legtöbb dolgot - köztük ezt - maga kezdje el, mert egyébként sem szokott az új dolgokra kis cégnél egyből ember lenni, másrészt meg tanulja meg annyira a dolgot, hogy utána nyugodt szívvel delegálhassa tovább munkatársnak, ügynökségnek úgy, hogy közben ne vágják át, vezessék meg (annyira)!

Kolbert István 2009.08.09. 19:42:15

@Atisp: Nem csak havi díjas megoldás van. Kattintásonkért, feliratkozásonként, vásárlásonként is kérhetünk sikerdíjat. Ehhez az kell h mi készítsük el a landing page-eket is stb... Ilyet már kevesen vállalnak, de a kis költségvetést kompenzálja, a létrejött eladásokból már könnyebben fizet és szívesebben az ügyfél.
A Photoshop vizsgát meg nem lehet összehasonlítani a GAP-pel. Jól gondolom, hogy nem ismered a képesítés vizsgáját? (nem a AdWordsben is megtalálható vizsgaanyag kérdéseit kapod vissza a vizsgán...)

Kolbert István 2009.08.09. 19:52:29

@Barazsy Ákos: Így van, ez a jó felfogás. Csak fontos, hogy a kkv vezetők ne gondolják azt h ők mindenhez jobban értenek. Ha már felfogadnak egy szakértőt - "outsourcing"-olják pl. AdWords kezelést, akkor hagyják dolgozni a szakértőt és az eredményt kérjék számon, ne 3 betűn akadjon fent a hirdetési szövegeknél stb. amivel napok, hetek elmehetnek.
Azt tapasztalom, hogy ez gyakran előfordul.

Atisp · http://www.netgo.hu 2009.08.09. 22:23:45

Kolbert István: Tudom mi a GAP és minden vizsga csak egy vizsga, ami azt bizonyítja, hogy a vizsgáztató szerint ehhez vagy ahhoz jól ért valaki. Persze sokkal jobb ha van ilyen vizsgája valakinek, mintha nem lenne, de Önmagában ez még nem garancia semmire.

Véleményem az, hogy aki néhány tízezer forintban költ annak felesleges adwordsre külső szakértőt fognia. Sikerdíjra itt nem mondanék inkább semmit :), de amelyik ügyfél ezt válassza az megérdemli.

Nagyobb összegnél van értelme és akkor valóban nem szerencsés ha az ügyfél beleszól a Megbízott dolgába.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.08.09. 22:29:52

Hogy @Konrad cikkére válaszoljak: ez az ennyiavilag nem túl bizalom gerjesztő. Ráfér még a javítgatás. Nagy nehezen bejelentkeztem, de ez az oldal nem jó semmire. Legalábbis nekem.

Kolbert István 2009.08.10. 02:14:26

@Atisp: Úgy minősíted a GAP vizsgát h nem is ismered. Ha ismernéd tudnád h ez inkább egy jelzés, ill. elismerés mint egy papír, főleg mivel nem papírformában létezik. Semmi sem garancia semmire, de azért kiben bízzon jobban egy vállalkozó? Egy AdWords kampánynál mégiscsak jobb egy Google által elismert szakértő. Az is érdekes h csak 25 magyar GAP-ről tudunk... lehet h azért nem olyan "neszesemmi" vizsga... tedd le és utána mondhatod h ugyanolyan mint a többi.
A sikerdíjas konstrukciónál tudsz korrektebbet? kiváncsi lennék erre. Kevesen merik bevállalni a szakmán belül, mert csak az eredményért jár fizetség. Viszont az ügyfél valóban megérdemli, hogy csak akkor kelljen fizetni, ha az elvárt eredményt eléri a szakértők segítségével. Így motiválva van mindenki, főként a szakértő, különben hiába dolgozott.
Vállalnál úgy honlapkészítést, hogy csak akkor fizet az ügyfél ha eléred a honlappal az x vásárlót?
Mi például így is dolgozunk jelenleg.

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.08.10. 09:09:18

@Barazsy Ákos: Egy ilyen bejegyzéshez ezt kár volt hozzáfűzni, mert teljesen más irányba vitte el a beszélgetést.

Az pedig hiba, hogy nincsen GAP vizsgád :) Nekem sincsen és amennyi kampányt én láttam, noshát... mérhetően jobb kampányokat sikerült összeraknom, mint néhány GAP-os cégnek, akik beledobáltak 80.000 ft-ért 15 kulcsszót egy kampányba. Botrány!

Ezért nem teszem le én sem a GAP vizsgát! (Illetve láttam már olyen kezelőt is, aki az első 19.000 Ft-ot lenyeli, és ezért csinálja a kampányt, olcsón. Ha mondaná nem lenne vele probléma, de nem mondja és úgy nyeli a le a pénzt, amikor az ügyfél azt hiszi, hogy 30.000-ból volt meg a kampány, kiderül, hogy 49.000 az... )

@Kolbert István: Nem fogok neveket említeni, akikről tudom, hogy trehány munkát végeznek, mert még szerintem ők perelnek be engem. Majd megnézem, amikor egy Bíró el tudja dönteni, hogy hát tényleg az Ő Adwords kampánya trehány munka és nem éri meg az árát :)

Ettől függetlenül sajnos nem egy ilyen esettel találkoztam, ezért ezt akár nevezhetjük is általánosnak, sajnos.

fotofabrik 2009.08.10. 09:32:18

szívesen olvastam volna a post témájához kapcsolódó kommenteket, gratulálok Barazsy Úr spamelési képességeihez. pfuj.

Atisp · http://www.netgo.hu 2009.08.10. 10:26:05

Kolbert István: Én nem minősítettem a GAP vizsgát. Inkább te voltál az, aki azt mondja, hogy akinek nincs ilyen az nem az nem jó vagy legalábbis kevesebbet ért a dolgokhoz mint akinek nincs.

Sikerdíj az az, hogy te állod a Megrenelőd hirdetési és minden egyéb költségét, ami az értékesítéshez kell. És általában van egy minimum értékesítési szint is. Ezalatt bunktad a hirdetési és egyéb költségeket is és a sikerdíjat is. Ha viszont összejön, akkor lehet örömködni. Ha így csinálja a Kolbertmarketing akkor szerintem nagyon jól csinálja.

Az elég furcsa értelmezése a sikerdíjnak, hogy az ügyfél fizeti a hirdetési díjat és minden egyes eladott termék után fizet sikerdíjat, akkor is ha 1-et adtak el és akkor is ha 100-at. Nagy és csak a munkáját kockáztató nem tesz bele ezen kivül semmit. Na ez utóbbi szerintem nem az igazi, de ha Megrendelőknek ez jó, akkor csak Hajrá, Hajrá.

Konrád: Szerintem elküldhetted volna a hibákat privátba a fejlesztő cégnek.

Atisp · http://www.netgo.hu 2009.08.10. 10:40:53

Az első montadom kicsit kuszára sikeredett :) Ezért sorry, de talán érthető mire gondolok.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.08.10. 10:45:34

@Atisp: "Szerintem elküldhetted volna a hibákat privátba a fejlesztő cégnek."

Szerintem meg a publikálás és főleg a reklám elindítása előtt minimálisan tesztelhették volna.

Kolbert István 2009.08.10. 12:52:17

@Atisp: Teljesen másra reagálsz, mint amit írtam. Kérlek olvasd el rendesen. Bár úgy látom h felesleges bmit is írnom, felvetted a szemellenzőt.
1. Nem azt írtam, hogy aki nem GAP az nem ért hozzá, hanem azt h ne degradáljuk már le a GAP képesítést. Nem állítottam h csak a GAP után lesz vki szakértő. Az viszont tény h ez igenis megmutatja, h ő szakértő a Google szerint a Google rendszerében. Ha vki pedig nem dolgozik jól, akkor nem a képesítését kell szidni, hanem az embert.
2. A sikerdíjas konstrukció nem csak azt jelenti h vásárlásonként fizet az ügyfél. Azt is h kitűz egy célt, ha azt vállaljuk akkor fizet ha ezt elértük. A Google-nek mindenképp ki kell fizetni a CPC-t, bki kezeli a fiókot. Egy szakember kezelése során várhatóan alacsonyabb, mint egy kezdő esetén (jobb minőségi pontszám és komoly hirdetéstörténet esetén alacsonyabb lesz a CPC) Egy max CPC-t és min. CT-t szokás garantálni.

Kolbert István 2009.08.10. 13:01:06

@Ernő (WebSEO): Nem értem ezt a hozzáállást, hogy azért nem szerzed meg a képesítést, mert van néhány GAP-es kontár. Kommunikálni nem kell, de az ügyfeleidnek nem hinném h rosszul jönne 19 000 Ft-nyi ingyen hirdetés.
Annyit meg szerintem el lehet mondani, hogy xy ennyit kért a munkáért és ilyen eredményt ért el, míg Te saját magad pedig ezt az eredményt érted el, ezért nem érte meg xy-nal dolgozni. Ez nem becsületsértés. De sztem egyetértünk abban, h jó lenne tisztán látni a szakmán belül és akkor kevesebb átverés lenne.
Sok vállalkozóval találkoztam, akit már annyiszor "lehúztak" h már senkiben sem tud megbízni az online szakmában.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.08.10. 14:30:03

Konrád, nem akarsz egy posztot írni azzal a címmel, hogy: "Miért nincs GAP vizsgája Barazsy Ákosnak?" Bár asszem most már nem kell , ez a poszt megvolt. :-)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.08.10. 14:48:56

@MacTom: megértem az álláspontját, bár én máshogy látom, de szerintem ez teljesen az ő dolga. Ha így építette fel magában ezt, akkor miért ne csinálhatná így?

Kolbert István 2009.08.10. 16:09:32

@MacTom: Ez inkább arról szólt, hogy miért kell degradálni a GAP vizsgát azoknak akiknek nincs, de AdWords szolgáltatásokat kínálnak.

Atisp · http://www.netgo.hu 2009.08.10. 21:18:34

Kolbert István: Én nem a Google Adworsből keresem a kenyeremet, de hasznos dolognak tartom a GAP és egyéb vizsgákat is és felsőfokú végzettség is fontos. Nem deklaráltam le, de....

Amit viszont gondnak tartok, hogy igértek mindent, anélkül hogy látnánk a boldog és elégedett ügyfelek tömges több százas referencialistáját. Ti a weboldalatokon ránézésre konkrétan a keresőszavara 1.helyezést és 30% hatékonyságnövekedést igértek. Ez így van? :) Mert akkor holnap bejelentkezek :)

Hívatkoztok előnyként Damjanovich Nebojsa-ra, de érdekes módon a Nebojsa siteján nincsenek konkrét jólhangzó és nem garantálható igéretek, de látható hogy kiknek dolgozik. Vajon miért lehet ez? :)

Hogyan érint midez engem? Sehogy :) De ha ez egy fórum akkor ugye miért is ne írhatnék bele :)

Kolbert István 2009.08.10. 22:40:57

@Atisp: A deklarálás helyett gondolom degradálást akartál írni. Mi azt ígérjük, hogy készítünk egy ingyenes elemzést és elmondjuk mit tartunk érdemesnek és megvalósíthatónak. Semmi olyat nem ígérünk amit írtál érdekes módon.

Atisp · http://www.netgo.hu 2009.08.10. 23:10:56

Kolbert István: igen degradálást akartam írni :) Nem vagyok ma túl jó formában.

Főoldalt néztem. És azt írtam, hogy ránézésre olyan. És nekem továbbra is olyan...:) Sajnálom :( Én pontosan tudom mi a motivációja a mostani főoldalnak, de szerintem tiszta kép és egyenes beszéd hosszú távon kifizetődőbb főként ha az adott estben lehet a GAP vizsgára támaszkodni. De ha nem akarsz akkor nem foglalkozol az éterből jövő tanácsokkal. És ekkor is teljesen igazad van :)

Igazából vártam volna valami durva választ, de nem jött. Ez mindenesetre pozitív meglepetés.

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.08.10. 23:59:32

@Kolbert István: Ezt lassan inkább egy korsó sör mellett kellene megbeszélni :)

Barazsy Ákos · http://www.roadrecord.hu 2009.08.11. 08:57:34

@fotofabrik: Mielőtt komoly lelki problémát okozna fotofabrik úrnak a félrement kommentfolyam, hadd érveljek magam mellett:

1. Álmomban sem gondoltam volna, hogy rajtam fog itt mindenki csámcsogni, én csak ártatlanul megkértelek Titeket, hogy véleményezzétek az aznap indult weblapom (nem a GAP vizsgám), és annyiban tartozik a post-hoz, hogy az is egy weblapot véleményez. Az egész erről jutott eszembe. Miután jól lehúztátok a weblapot - hadd ne nevezzem meg ki itt - legnagyobb problémája az volt, hogy gyorsan feldobja még a twitteren is, hogy "ennek a Barazsynak hol a GAP vizsgája?". Csak ott senkit nem érdekelt.

2. Nem szoktam spam-elni, ennél drágább az időm.

3. Ha félrement a komment témája, azt nehéz 38 komment mellett 1 embernek elérnie, ha a téma nem lenne érdekes a többiek számára! Én tehetek arról, hogy jobban esett az ittlévőknek az én nyomoromról csámcsogni, mint az eredeti témán?

4. A GAP vizsgáról utoljára: biztos nagyon jó, biztos nem válna hátrányomra, és ha lesz rá időm, talán még meg is csinálom. De addig hadd éljek az én kis kialakított stratégiámban, ha bejön, akkor jó, ha nem jön be, akkor majd előreveszem a GAP projektet. Egy biztos: ilyen stratégiával csak az tud kiemelkedni a "tömegből" akinek nincs, akinek van, az már nem tudja visszacsinálni a papírját...(ha esetleg bejön és megirigyeli a stratégiát) :)

A papírokról meg annyit általában, hogy 10 éve vagyok vállalkozó, dolgom volt / van kb. 3000 ügyféllel, és érdekes módon egyik sem azt kérdezte, hogy "Ákos, van ehhez képesítésed?", hanem azt, hogy "Ákos, mi az én hasznom a szolgáltatásodból?".
Tudom, hogy papírországban élünk, és ma a papír = szaktudás, de lassan vegyük észre, hogy nem papírokra, hanem kézzel fogható eredményekre van szükségünk. Ezzel párhuzamosan elismerem, hogy a papír ÁLTALÁBAN egyenesen arányos a szaktudással, eredménnyel, de nem kizárólagos feltétele!

JaszBal 2009.08.12. 10:00:42

Ehehe. Na most lett annyi a világ.

Szeretem azt a sört.. és volt pár kupakom. És beküldtem őket. Nem túl sokat, eddig úgy 16 körül gyűjtöttem. Tegnap is küldtem volna, de ki volt írva, hogy "javítás alatt", vagy vmi hasonló. Mára eltűnt az évszám bekérő, helyette egy szerződés van kb. 2000 sorral (még a bank szerződést sem szívesen olvassa el az ember, de azt el kell), na ezt nem. Ok, a mél címem az van megadva, ami ilyenre való, szerződést elfogadtam. Kód felvitele: Beküldött kódok: 0, nulla, none, N/A.. Elvesztek a nagy javítás alatt.

Szerinted marad valami aprócska kedvem is ezzel tovább szórakozni? Nevetségesnek tartom az egészet.


süti beállítások módosítása