Megvolt a 3. Keresőmarketing nap. Én belülről úgy éreztem, ez sikerült a legjobban. Gyakorlatilag az összes előadásnak megvolt a helye és funkciója, és bár nem volt mind egységes jó, de a legrosszabb is elég jó volt. Az ebéd utáni blokkot kicsit hosszúra sikerült szervezni, ezt majd jövőre máshogy faragjuk.
Nekem személy szerint a reklámjogról szóló előadás tetszett a legjobban, amit Fazekas Ildikó tartott az Önszabályozó Reklám Testület képviseletében. Egyrészt nagyon precízen összefoglalta a legfontosabb olyan reklámjogi dolgokat, amik a PPC hirdetéseket is érintik, másrészt sikerült tényleg a lényegre koncentrálni, és valóban csak a PPC-hez köthető dolgokról volt szó.
A legfontosabb az elmondottakból szerintem az volt, hogy az esetek legnagyobb részében a PPC hirdetés és a landing page együttesen kell, hogy a törvényi kötelezettségeknek megfeleljen, vagyis sok kiegészítő információt elég a landing page-en elhelyezni. Egy fontos kivételt említett, a pénzügyi hirdetések esetében a THM-et és az EBKM-et, azoknak a PPC hirdetés szövegében is benne kell lenniük, ha konkrét hitel vagy befektetési összeg kerül reklámozásra (pl. 5% kamat, THM: 26%).
A következő napokban is majd szemezgetek pár érdekes infóból, de mára már a pihenés következik, nagyon köszönöm a hallgatóságnak, hogy eljöttek, az előadóknak, hogy előadtak, a szponzoroknak, hogy segítettek és a szervezőtársaimnak, hogy ismét remekeltek.
Utolsó kommentek