Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A párttal, a néppel

Címkék: onlinemarketing polblog

2010.01.19. kedd 21:42 Konrad

Nem dolgozok semelyik pártnak sem tanácsadóként. Nem kérdeztek, én nem ajánlkoztam jobb ez így. De véleményem azért van. És tanácsaim is. Mostantól a választások finiséig kisebb-nagyobb rendszerességgel írok a hazai kampányról, arról, hogy mi tetszik és mi nem. Bár félek, főleg ez utóbbi lesz túlsúlyban.

Azt mondták még tavaly, hogy az idei kampánynak kicsi lesz a súlya, hiszen úgyis megvan, ki fog nyerni. Aztán kiderült, hogy bár a győztes várhatóan adott, de mögötte nagy a tolongás. Mára a második hely is kérdéses, nem beszélve a bejutási küszöb környékén pörgő pártokról.

Így aztán igenis lett tétje a kampánynak, de olyan pártok esetében, amelyek nem rendelkeznek nagyon nagy erőforrásokkal (egy kivétel van, de arra majd külön kitérek). Márpedig kevés pénzből csak okosan lehet kampányolni. És akinek kevés pénze van, az fokozottabban fogja használni - talán - az internetet, azon belül is a közösségi oldalakat.

Egyébként úgy gondolom, lesz itt még meglepetés, de nem nekünk, felhasználóknak, hanem a pártoknak. Korábbi kampányoknál nem volt még akkorra közösségi nyüzsgés, olyan gyors reagálás, mint ami most várható. Egy-egy hiba a neten hihetetlenül gyorsan végig fog futni, és nagyon könnyen lehet ilyennel tizedszázalékokat bukni alkalmanként.

Lássuk hát, mihez kezdenek a pártok egymással - és a választókkal.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr221686030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.01.19. 22:33:00

Pártbeállítottságtól függetlenül erre csak azt mondom, hogy ma találtam rá: @szanyitibor :D 28-an már követik! Fézbúkot is nyomja.

A plakátja képét twitteren kinyomtam.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.19. 23:14:33

Vitatkoznék azzal, hogy "kevés pénzből"

A Fideszre és MSZP-re ez nem vonatkozik, ráadásul óriási médiahátszéllel mögöttük.

Az SZDSZ-re megint csak ez jellemző(a szavazóik fogytak csak el). Az MDF összeállni készül az SZDSZ-el, hogy utóbbi támogatói bázisát maga mögött tudhassa.

A Jobbik anyagi helyzetéről, pártgazdálkodásáról ugye nincs hivatalos információ, viszont őket segíti az SZDSZ-MSZP várható ellenkampánya, ahogy az EP-választások idején is. Bár a mainstream nyomtatott sajtóban nincsenek támogatói, de az manapság haldoklik, a neten pedig erős a jelenléte.

Az LMP pedig nálam szóra sem érdemes. Néhány hippi azt hiszi, ők majd változtatni fognak/tudnak. Nemes elgondolás, csak éppen irracionális.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.01.20. 14:11:44

Tökéletesen kivitelezett okosság: Valamelyik múltheti Metropol: Az újság közepén féloldalas hirdetésben az MSZP félti a nyugdíjakat a Fidesztől, a hátlapon ugyanezt a Fidesz teszi. Még a szövegeik is kísértetiesen hasonlítanak. Feldobta a napomat, ezúton is köszönöm nekik. Aki látta érti.

2010.01.20. 15:41:27

örülök hogy nem félsz a pártokkal kapcsolatos kommunikációról írni

sokan félnek ettől a témakörtől, persze nem alaptalanul

2010.01.21. 04:45:46

@Thaddeus Griffin: Hippi? Te még a hatvanas években élsz? Attól, hogy van egy-két lázadóbb szellem az LMP-ben, mitől lenne hippi? Ez csak kifogás, hogy elhárítsad. Ezek hippik?

Schiffer - http://hu.wikipedia.org/Schiffer_András
Ivády - http://hu.wikipedia.org/Ivády_Gábor
Jávor - http://hu.wikipedia.org/Jávor_Benedek

Az LMP valóban azt csinálja, amit a szerző mond. Az interneten egyedül a Jobbik van pariban vele, ami nem kis teljesítmény egy 1 éves párttól.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.01.21. 10:59:40

Biztos nem szándékos, mégis vicces:
tekergettem a postjaid között és rejtett üzenetet találtam:

A párttal, a néppel
Lássuk hát, mihez kezdenek a pártok egymással - és a választókkal.
(előző post:)
Vitatkozni

Na így leírva már nem is annyira vicces. :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.21. 12:36:18

@iii: Hú, és már vietnami háború sincs? A francba, lemaradtam :)

De abszolút igazad van, a hippi nem ideológiai besorolás, pusztán jelző. És tetszik nem, az emberek nagy többsége(már akik hallottak róla, mert tetszik vagy sem, igen csak kevesen ismerik) kétféleképp gondol rá: hippik és szdsz átmentése. Hogy mi a valóság? Tökmindegy. Erről kellene szóljon a kampány, hogy meggyőzzék arról, amit láttatni szeretnének

2010.01.22. 10:57:34

@Thaddeus Griffin: A probléma, hogy jönnek látszólag értelmes emberek és rákezdenek erre a hippihülyeségre :). Az szdsz lemez meg most már tényleg lejárt, Ibolya újabb akciója után.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.22. 13:22:06

@iii: De ez a politika. Olyan mértékű naivitást látok az lmp támogatóktól, hogy kapaszkodni kell.

Az lmp-ről nagyon kevesen tudnak bármit is. Az, hogy mi a valóság, és mi a látszat sehol nem függ össze, főleg nem a politikában. Az a kevés ember, aki tud valamit is a lmp-ről, az általam használt jelzőkkel azonosítja. Az, hogy miért ez a kép alakult ki, ezen vita kapcsán irreleváns (hogy változtatni ezen a stratégáknak már nem az, de ez nem a mi dolgunk ugyebár :) ).

Viszont az sokat elmond egy pártról, hogy akik ismerik, azok döntő többsége negatív színben látja. A szimpatizánsok ofc kivétel :D

2010.01.25. 10:21:52

@Thaddeus Griffin: Erre nem tudok mást mondani, sajátos ismeretségi köröd van. Én nemcsak a saját ismerőseim, de a politikai blogokon is máshogy látom. Ha megnézed a kutatásokat, a Fidesz után az LMP a legkevésbé elutasított párt. A Fidesz meg nyilván azért, mert a többség rászavaz. Vagyis amit állítasz, az csak számodra igaz.

Hogy a nagyközönség mit gondol az LMP-ről, arra én is kíváncsi lennék. Az általad használt jelzőket csak az LMP-t eleve elutasítók használják, ebben biztos vagyok.


süti beállítások módosítása