Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

De mi lesz fél év múlva?

Címkék: facebook

2010.05.05. szerda 23:16 Konrad

Most van az a kegyelmi pillanat a Facebook-on, amikor egy-egy kicsit is értelmes oldalhoz napok alatt rengetegen kapcsolódnak. Ahogy ömlenek be a magyarok a Facebook-ba, úgy fedezik azt fel, és még jó sokáig meg is lesz az újdonság varázsa.

Készülnek is a különböző oldalak (page-ek), amikhez viszont illik tartalmat is rakni, legalább nézzen ki úgy, hogy van valami értelme. De tényleg van értelme? Tényleg minden cégnek ott kell lennie a Facebook-on?

Ha úgy dönt valaki, hogy most akkor azonnal de rögtön fel akar menni a Facebookra a cégével, és csinál egy page-et (ne group-ot, vagyis csoportot!), az tegye fel ezt az egyszerű kérdést: fél év múlva is akarni fogja? Fél év múlva is lesz fönt friss tartalom?

Aki ír blogot, az tudja, miről beszélek. Az összes ilyen tartalom megosztó cucc önként vállalt rabszolgaság. És míg a Facebook a személyeknek alapvetően kapcsolati háló - éppen csak lehet többre is használni -, addig a cégeknek sokkal inkább tartalom megosztó platform.

Persze lehet statikussá tenni az oldalt, és tényleg csak azért fölköltözni, hogy ott is elérhető legyen. De akkor érdemes eleve úgy elindulni: nem kell tartalom már az elején se. Igaz, akkor meg minek...

De nem kell mindenkinek a Facebook. Nincs olyan marketinges elmélet, amely azt mondaná, mindenhol ott kell lenni! El kell dönteni, meg kell tervezni, hogy szükséges-e a Facebook jelenlét, és ha igen, csak akkor regisztrálni.

Nem leszünk ettől se rosszabbak, se ügyetlenebbek.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr181977876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.05. 23:21:45

tök igaz,én is ezt mondom, már a sarki zöldséges is követ twitteren, de nagyon nem tud meghatni,így vagyok a fbal is.
csak azt veszem fel,lájkolom, ami érdkel,ha rájövök,hogy 0-24ben ugyan azt az akciós újságot linkeli be, hát dislike...

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.05.05. 23:57:19

Egyetértek! Most "mindenki" Twitteren és Facebookon akar lenni, de hamar lecseng ez a divat és csak az marad, aki komolyan gondolja és hosszútávú stratégiája van az adott marketing csatornán kommunikálni.

Ez a "rajongó vagyok", "lájkolom", "nem lájkolom" meg annyira tud hiteles lenni, hogy én hátrafelé biciklizem fel egy hegyen. A többség úgy használja, ahogy kell, de vannak, akik csak automatikusan barátok mindenkivel, rajongója mindenkinek és lájkol mindent. Pl. azért, hogy a neve sok helyen kint legyen (presence)

Jelen lenni szerintem annak érdemes aki mérhetően megtalálja a célközönségét. Viszont ez is csak akkor hasznos ha mérhető és 0-tól eltérő forgalom és/vagy megrendelés érkezik a közösségi médiából. Sztem.

zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2010.05.06. 00:49:02

tobb ceggel is felmehetnek facebookra, fontolgatjuk is a dolgot, csak egyszeruen sehogy sem jon ki az hogy ez mukodni fog, lesznek userek es lesz content is. igy szemelyszerint amellett hogy nagy fanja es hasznaloja vagyok minden jonak, szamomra a NEM a megfelelo valasz :)

deejayy · http://deejayy.hu/ 2010.05.06. 06:37:13

Én is gondolkodtam, hogy regisztráljam-e a céget feszbukra (twitteren már fentvan), de végülis arra jutottam, hogy egyelőre felesleges, pont azért, mert nem lenne tartalom. Még a weboldal sincs kész annyi a projekt ^^


süti beállítások módosítása