Folytatva az ETARGET kérdések sorozatot, ez a bejegyzés a szövegírással kapcsolatos.
Kérdés: Jól működő hirdetési szövegeim vannak a Google AdWords-ben. Most tervezem, hogy az ETARGET-et is használom. Kell új szövegeket írnom, vagy elég, ha átveszem a Google-nél használtakat?
Válasz: A választ két részre kell bontsuk. Az első rész a fizikai lehetőség: igen, fizikailag megoldható a szövegek átvétele. A Google néhány karakterrel kevesebb megjelenést enged, így azok az ETARGET hirdetési rendszerében változtatás nélkül átmásolhatók.
A válasz második része már tartalmi jellegű. Ha az AdWords hirdetés csak a keresőmegjelenések esetén futott, és ott ért el jó eredményt, akkor nem biztos, hogy az átemelés a jó megoldás. Az ETARGET ugyanis elsősorban tartalmi megjelenést biztosít. Így tartalmi okok miatt érdemes lehet új szövegeket írni: más működik keresőben és más tartalmi hálózaton. Ugyanakkor ha az AdWords hirdetés a tartalmi hálózatban működött jól, akkor bátran átemelhetjük.
Mégis, a másolás mellett érdemes azért újra átnézni a hirdetést. Az ETARGET ugyanis soronként 5 karakterrel lehet hosszabb, így összességében 15 karakterrel hosszabb hirdetési szöveget használhatunk. Tapasztalataink szerint ez sokat számíthat: egy plusz gondolat, esetleg egy szebben megfogalmazott szöveg írható, így a hatékonyságot ezzel is lehet növelni.
A továbbiakban is várjuk a kérdéseket kommentben, vagy a blog@onlinemarketing.hu címen!
Utolsó kommentek