Van néhány cég, akinek kezeljük a Facebook oldalát. Az elmúlt bő egy évben összegyűlt némi tapasztalat, ráadásként van szerencsém ismerni más cégeknél is a közösségi médiával foglalkozó embereket. Így aztán egyre több és több tapasztalat gyűlik össze arról, mit érdemes és mit nem érdemes csinálni.
Na persze ahány cég, annyi megoldás, és amilyen mértékben változik a Facebook, egy ma még működő megoldás lehet, pár hónap múlva már nem sokat ér. Mindenesetre lassan 3 millió hazai felhasználó ott van a Facebook-on, ráadásul úgy, hogy az elmúlt 6 hónapban jött 1 millió. Így aztán tényleg érdemes lehet ott lenni, és elviselni a változásokat is. Alkalmazkodni úgyis tudunk, igaz?
Tehát vannak tapasztalatok, és arra gondoltam, ezekről is fogok írogatni a közeljövőben. Sőt, ha felmerülnek kérdések, szívesen írok kérésre is :)
Szóval, várom a felvetéseket itt, kommentekben.
Addig pedig a legfontosabb tapasztalat: az ügyfél nélkül nem lehet valóban jó Facebook jelenlétet csinálni. Azok az oldalak élők, azok az oldalak működnek, ahol az ügyfél (valamelyik kommunikációval foglalkozó embere) is foglalkozik az oldallal, és élő, folyamatos kapcsolatban tudunk vele lenni. Ez adott esetben napi kapcsolatot is jelent.
Hogy ez természetes lenne? Elvileg igen. De én azt látom, vannak, akik megpróbálják lepasszolni a Facebook oldal kezelését, és próbálnak minél jobban kihátrálni a folyamatos kommunikációból. Ezt ne csináljuk. Nem éri meg.
Utolsó kommentek