Én is örömködtem, amikor elindult idehaza hivatalosan is a YouTube. De jó, végre kapnak pénzt az előadók, meg hirdetési lehetőségek, meg megállapodtak az Articsókával Artisjus-zal is, hurrá!
Azóta iszom én is a feketelevest. Őszintén megmondom, ennyire nem zavart még hirdetés, mint ami a YouTube-on van. A filmekre felrakott bannerek nem ritkán a lehető legrosszabbkor jelennek meg (kitakarva ezzel dolgokat), a pre-roll videók meg naná, hogy akkor futnak, amikor épp a háttérben csak elindítok valami muzsikát.
Nekem ez most egy kicsit sok. Sokk. Pedig ugye ebből elék, az egyik core business a hirdetések, azon belül is a ppc illetve az AdWords, és ez meg pont az. De mint felhasználó, megmondom őszintén, zavar. Nagyon.
Biztos ez a jó megoldás? Nincs valami köztes állás? Vagy - ad absurdum - nekem havi akár 1000,- Ft-ot is megérne, hogy ne lássak ott semmit...
Esetleg egy konkurens, aki nem kutyaütő?
(Ja, és megvette a Facebook az Instragam-mot. Kiemelt hír, mindenki erről ír, én se hagyhatom ki. Bár szerintem ez az ár kicsit úgy születhetett, hogy amikor már végképp nem sikerült megállapodni, azt mondta a cukros fiú Zuckerberg, mondok egy olyan számot, aminek nem tudtok ellenállni...)
Utolsó kommentek