Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kari lesz

Címkék: onlinemarketing

2012.12.17. hétfő 22:48 Konrad

miki12.jpg

Unalmas. Ez a karácsony a hirdetések szempontjából dög unalom. Eddig nem láttam semmi olyat, amire felkaptam volna a fejem. Igen, vannak ezek a zavaró, kinyíló, elnyíló, szétnyíló, megnyíló csodák, de ez már nem újdonság. Sőt, egyes oldalakon ismét túltengenek a hirdetések - pedig minél több hirdetést rak ki egy oldal, annál jobban csökken a hatékonyság...

Koncentrálódás van, de nincs piactisztulás. Vagyis akik erős sales csapattal rendelkeznek, azok eladják a felületeket és nem, még mindig nem történt meg semmi érdemi váltás, most is ugyanazok a módszerek mennek, mint évek óta.

A Facebookon meg ismét reneszánszukat élik a lájkolós, megosztós játékok - amiket ugye alapvetően az átbaszásra épülnek. Hiszen semmilyen értelemben nem felelnek meg a Facebook szabályzatának, ráadásul ha túl szigorúak az adatvédelmi beállításaink, esélyünk sincs a nyerésre, hiszen nem tudnak értesíteni sem. És játszanak velül az emberek, csak kapkodom a fejem, ki mindenki benyalja ezeket a játékokat... Nem lenne rossz, ha a Facebook betartatná saját szabályait.

Szóval, dögunalom ez a karácsony. Ez van.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr644970725

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kari lesz 2012.12.18. 08:45:01

Akik erős sales csapattal rendelkeznek, azok eladják a felületeket és nem, még mindig nem történt meg semmi érdemi váltás, most is ugyanazok a módszerek mennek, mint évek óta.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.12.18. 09:02:39

Ahogy egyre több az adblock user, egyre többen szenvednek reklámvakságban, és a nagyobb oldalak szponzorált rovatai kapcsán is megjelenik ez, sokan gondolkodnak el azon érdemes-e ezen a területen újítani. Mert a szóbeszéd is reklám, és a facebooknak, blogoknak, stb. köszönhetően ez is online.

Amikor a Blizzard azt mondja: A pandáról mindenhol fognak beszélni, nevetve, de a vitákban sokan a kiegészítő sok újdonságával és a faj múltjával megvédik a kiegészítőt... És fel tudják mérni, hogy ezzel milyen üzenetet és hogyan kommunikálhatnak, anélkül, hogy költenének a reklámfelületre, és anélkül, hogy azt a reklámvakság, vagy az adblock eltüntetné...

Amikor a DTRPG szerű boltok több könyvet adnak ki ismertetőre, jobb könyveket, mert a blogok által írt kritika a jó reklám.

Amikor egyre többen mondják azt: A közösségi médiában az a jó, ha maga a közösség segít kommunikálni az üzenetet amit meg akarunk fogalmazni.

Amikor kevesebb megy el reklámfelületre, több megy arra, hogy megismerjék azokat akik véleményt nyilvánítanak a termékről, és meggyőzzék őket, és így építsék ki a kommunikációs csatornát.

Amikor azt mondják a hír jobb mint a hirdetés és azt akarják elérni, hogy hír szóljon róluk és ne hirdetés...

Vajon ilyenkor mi lenne az új hirdetési formátum?

2012.12.18. 18:53:08

a lájkolós juzer komolyan potenciális vevő? ilyen lenne a target? egyébként milyen hatékonysággal találnak be ezek a spamek?


süti beállítások módosítása