Unalmas. Ez a karácsony a hirdetések szempontjából dög unalom. Eddig nem láttam semmi olyat, amire felkaptam volna a fejem. Igen, vannak ezek a zavaró, kinyíló, elnyíló, szétnyíló, megnyíló csodák, de ez már nem újdonság. Sőt, egyes oldalakon ismét túltengenek a hirdetések - pedig minél több hirdetést rak ki egy oldal, annál jobban csökken a hatékonyság...
Koncentrálódás van, de nincs piactisztulás. Vagyis akik erős sales csapattal rendelkeznek, azok eladják a felületeket és nem, még mindig nem történt meg semmi érdemi váltás, most is ugyanazok a módszerek mennek, mint évek óta.
A Facebookon meg ismét reneszánszukat élik a lájkolós, megosztós játékok - amiket ugye alapvetően az átbaszásra épülnek. Hiszen semmilyen értelemben nem felelnek meg a Facebook szabályzatának, ráadásul ha túl szigorúak az adatvédelmi beállításaink, esélyünk sincs a nyerésre, hiszen nem tudnak értesíteni sem. És játszanak velül az emberek, csak kapkodom a fejem, ki mindenki benyalja ezeket a játékokat... Nem lenne rossz, ha a Facebook betartatná saját szabályait.
Szóval, dögunalom ez a karácsony. Ez van.
Utolsó kommentek