Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (8) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (10) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (10) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Milyen a jó weboldal?

Címkék: onlinemarketing weboldal előadás

2013.01.31. csütörtök 18:56 Konrad

ID-10018552.jpg

Számtalanszor felteszik nekem a kérdést, hogy ez vagy az a weboldal szerintem jó-e. Erre csak azt szoktam tudni válaszolni, hogy nekem személy szerint tetszik-e, de azt, hogy jó-e, csak akkor tudom megmondani, ha tudom, milyen célból készült. Igaz, vannak alapvető dolgok, amiket a célok nélkül is meg lehet látni - vagyis ha az a kérdés, rossz-e ez a weboldal, akkor arra esetleg tudok egy határozott igen-t mondani, de pozitív megerősítést kevésbé. Oké, negatív vagyok, és hol van az a fantasztikus amerikai pozitív hozzállás, hogy lássuk meg mindenben a jót! Hát, sehol, ez nem amerika...

De éppen ezért nem szívesen mondok véleményt csak úgy egy-egy weblapról. Ha már tudom, milyen célból készült, akkor persze más kérdés. És ha valamilyen szempont szerint kell elemezni - pl. keresőoptimalizálás, használhatóság - akkor is tudok rá mit mondani.

Aztán felkértek a Budapest Banktól, hogy a Dobbantó programjuk részeként hölgyeknek tartsak előadást erről: milyen a jó weboldal? 

És tényleg, milyen a jó weboldal? Erről szólnak a következő diák. Annyit még hozzátennék: ez inkább belépő szint. Olyanoknak szól, akik most kezdenék el a kalandozást az interneten.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr375055477

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.02.01. 12:00:08

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blash 2013.01.31. 20:28:36

És legyen rendben a karakterkódolás...

Negyvenértelmiségi (törölt) 2013.02.01. 00:00:59

Ne legyen teli faszbúkreklámmal, de még inkább egyáltalán ne legyen.

Szénné égett 40 ember egy lakástűzben
40 embernek tetszik, 50 ajánlja másoknak is
Csatlakozz te is!

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.02.01. 05:25:08

@Negyvenértelmiségi: HUB+ ez nem gyenge és nem csak a webdizájn az "érdekes"...

2013.02.01. 08:14:23

A marketinges az az, aki a nyilvánvaló dolgokat teszi kellően érhetetlenné ahhoz, hogy bemutatókkal grafikonokkal elmagyarázhassa és ezért pénzt kér.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2013.02.01. 08:48:42

miér ez a blog hogy néz ki? De most komolyan, ez egy ilyen tök rendetlen cucc. Még free tibet buziság is van meg verd ránk fácsén is. Haggyá már.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.02.01. 08:57:32

@Somló November:

Szabadtibetezz és védd a partravetődött bálnákat, meg ne fűts be, hogy ne legyen globális melegedés!

YowZ 2013.02.01. 11:39:36

hubazzeg es ezert fizetnek? :D

lenne mit tanulnia a mainstreamnek az adultol meg mindig az biztos :>

YowZ 2013.02.01. 11:50:52

fu az az allatorovos lap az tenyleg durva, bar hozzateszem, hogy szerintem mukodik :)

eßemfaßom meg áll 2013.02.01. 12:41:47

@poszt

úristen.

és ezzel már túl sok energiát fektettem a véleményezésbe

Nem taggyűlés volt · http://coub.com/view/3zq19 2013.02.01. 14:16:29

off
Fura a fényképed. Olyan mintha nem lenne bal karod.

Blogin · http://apologetika.blog.hu 2013.02.01. 14:16:51

Nálunk a leggyakoribb gond, hogy csodát várnak a tartalomfejlesztéstől: megmutatja az oldalát, de gyakran a usability rossz, a látogató elveszik a csatornaútvonalon, esetleg komolyabb kódolási hibák vannak.

A konkurenciamonitoringot, célpiaci elemzést, kulcsszóvizsgálatot a cégek többsége nem akarja kifizetni, de amikor megkérdezem, mi a célpiaca, pontosan milyen vásárlói vannak vagy mi a termékelőny, sokan nem tudnak válaszolni.

A legnagyobb gond, ha úgy indulnak el, mintha a cégüket üzleti terv nélkül vezetnék, tehát nincsen elsődleges, másodlagos stb. konverziós cél. Előfordult, hogy a megrendelő olyan webszöveget akart, amely egyszerre telefonhívásra, hírlevélre iratkozásra és vásárlásra is konvertálja a látogatót :)


süti beállítások módosítása