Attól, hogy kéretlen levelet küldesz ki, még illik azt rendesen megcsinálni. Egy átverős szöveg, egy kamu sztori, egy negatív érzelmekkel játszó szöveg nem lesz soha olyan, amire úgy csettint az olvasó, "ez igen". Ha szar szöveget írsz, az akkor sem fog működni, ha spamnek küldöd ki, na.
Üzenem ezt annak a spammernek, aki tegnap és ma megörvendeztette a fél hazai internetet a "Gyászjelentés" tárgyú emaillel.
Egyébként az ötlet alapja nem rossz. Ha sikerül érzelmeket kiváltani, akkor már fél sikert értünk el. A gond az, ha ez egyben átveréssel is jár: számítunk valamire, de nem azt kapjuk, de nem is az ellenkezőjét, hanem valami egészen nagyon mást, oda nem illőt. Amikor a gyászmisén a pap nem a halottról emlékezik meg, hanem felkéri a híveket, hogy mostantól Biopont használjanak mosáshoz.
A pap nem tesz ilyet, mert azzal lejáratná magát és egyházát is. És a hirdető sem tesz ilyet, ha normális, mert azzal lejáratja magát és a terméket.
Hát nem?
Az már csak hab a tortán, hogy a reklámozott oldal minden tekintetben gáz és törvénytelen is. Tényleg van olyan, aki egy ilyen levél és egy olyan oldal alapján, ahol egy cégnév ésvagy telefonszám sincs feltüntve, rendelni fog?
Utolsó kommentek