Ha aktivitásra szeretnénk buzdítani az ügyfeleinket, akkor valami olyan tartalmat kell készítenünk, ami miatt ő bizony hozzászól, megoszt, lájkol. Milyen legyen ez a tartalom?
Először is: érdekes. Az, hogy mi az érdekes, elsősorban persze a célcsoporttól függ, de az biztos, hogy unalmas anyagra nem reagálnak.
Másodszor: váltson ki érzelmet. Lehet ez pozitív érzelem (tetszik neki, szereti), de akár negatív is. Az a lényeg, hogy legyen valamilyen érzelmi töltete.
Harmadszor: nem baj, ha az anyag megosztó. Akkor fognak rajta vitatkozni, támadják vagy védik. Ami mindenkinek tetszik, az kevésbé fog aktivitást gerjeszteni.
Negyedszer: használjunk olyan felszólítást, ami az aktivitásra vezet. Kérjük meg a felhasználót, hogy "ossza meg", "lájkolja", "írja meg a véleményét".
Összefoglalva: a felhasználók elsősorban nem maguktól válnak aktívakká, nekünk is kell tenni ehhez!
Mai tippünk: ha aktivizálni szeretnénk a fogyasztóinkat, akkor azt jól megírt és megtervezett tartalommal fogjuk tudni elérni.
Utolsó kommentek