Blogot írni jó. Sok olyan előnye van, amelyet más platform nem tud maradéktalanul. Ilyen például a lazasága, a közvetlensége, a kommentekkel együtt a többirányúsága. Ugyanakkor a blog egyben lehetőség is, hogy egy témát, személyt vagy gondolatot nyugodtan, ráérősen körbejárjunk.
A blog, bár nem műfaj, de mégis egyfajta különleges közlési mód. A márkák is tudják ezt használni, ezzel közelebb lépve a fogyasztóikhoz, kialakítva egy folyamatos kommunikációt. Ráadásul a márka blog még arra is képes lehet, hogy más blogokkal kommunikáljon: reagáljon mások bejegyzésére, vagy akár feléjük is témát generáljon.
A blog nagy előnye a személyessége mellett, hogy a sajátunk. Ha önálló domain-en működik a márka blog, akkor a törvényi kereteken túl nincsenek kötelmek, és minden tartalom a sajátunk. Ez az, amivel egy blog többet tudhat, mint pl. egy Facebook oldal.
Mai tippünk: a márkád közvetlenebb és aktívabb lesz, ha blogot indítasz a nevében!
Utolsó kommentek