Amikor a közösségi médiában elkezd az ember kommunikálni, nagyon hamar rájön, mennyi téma kell a folyamatos jelenléthez. Legyen szó blogról, Twitterről, Facebookról, a jelenléthez ott kell lenni, vagyis tartalom kell. És ha lehet rólunk szóló tartalom, hiszen hiába lehet nagy népszerűséget elérni egy vicces képpel, attól önmagában nem nő a profitunk.
Amikor egy cég vagy egy személy belép a közösségi térbe, el kell döntenie, mennyit mutat magából. Az a jó, ha ez a döntés tudatos. Egy tanácsadó koncentrálhat csak szakmai dolgokra, de megoszthatja a nagyérdemű közönségével a magánéletének egy-egy szeletét is. Egy cég koncentrálhat a tevékenységére, a termékeire, szolgáltatásaira, de bemutathatja sikereit, eredményeit, vagy akár a cégen belüli életet is.
Az, hogy mennyit mutatunk magunkból, döntés kérdése. És nincs jó vagy rossz válasz: nekünk kell kitalálni, mit szeretnénk. Lehetne itt persze megpróbálni a célcsoportjaink felmérésével eldönteni, milyen tartalomból mennyi kell, de ténylegesen az fog működni, amit szívesen csinálunk, az fog működni, ami nem erőltetett.
Mai tippünk: az, hogy mit rakunk ki a falra, legyen előre megtervezett és tudatos döntés eredménye!
Utolsó kommentek