Szép jó napot mindenkinek!
Konfliktus nélkül nincs munka, de nincs Onlinemarketing Blog sem: elindítjuk a tetszik - nem tetszik "rovatot".
Ha látok tetszik vagy nem tetszik dolgot akkor azt jól megírom.
Mindjárt az első a kedvenc bannertemetőm: az Index címlapjának a jobb oldali sávja. Tessék megnézni, mi mennyiségű hirdetés van ott, mindjárt két sávban! Ez nem is igazán azért baj, mert nagy a reklámzaj, hanem mert a legtöbb hirdetésnek nem is itt lenne a helye. Értem az Indexet, hogy ide teszi a bannereket, hiszen nagyon nagy az igény rá, de a tervezőket már kevésbé. Ez egy nem tetszik pont.
Mutatok ellenpontot, szintén az Indexen: a cikkekben található billboard hirdetési hely (a cikk fejléce utáni hirdetés). Jó helyen van, látszik de nem zavaró és ami fontos: célozható is, eldönthetjük, melyik rovatba menjen. Többet ér, mint egy címlap!
Miért írom ezt le? Az internetes hirdetések egyik nagy előnye a célozhatóság, az, hogy azoknak mutatjuk, akiket remélhetőleg érdekel. Ezért a nagy látogatottságú címlapokon és egyéb szolgáltatásokon elhelyezett hirdetések sokszor nagyon hatékonytalanná válnak, azaz pont ezt a célozhatóság előnyt veszítjük el. Tessék gondolkodni, mielőtt bannertemetőben eldugja a kedves megrendelő az áldozatát!
Utolsó kommentek