Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (6) ajánló (598) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (10) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (12) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (8) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (12) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Miért kell nekünk a mesterséges intelligencia? - podcast

Címkék: ajánló podcast mesterséges intelligencia AI MarketingMozzarella Marketing Mozzarella

2025.01.08. szerda 08:45 Konrad

ai_duo_aja_nlo_linkkel.jpg

Használjuk nap mint nap a mesterséges intelligenciát. Néha nem is tudjuk, hogy mikor, máskor pontosan tudjuk, mire és mit. Napról napra újabb mesterséges intelligencia szolgáltatások érhetőek el...

De miért? Miért kell ez nekünk? Mit ad többet, mint amikor nem volt AI eszköz? És valóban el fogja venni a munkánkat?

Erről beszélgetek Bernschütz Máriával ebben az adásban. Próbáljuk körbejárni az okokat és egy kicsit a következményeket is. És várjuk a véleményed, örülünk, ha te is megosztod, mit gondolsz erről!

A podcastban szó van az asimovi robotika három törvényéről. Aki nem ismerné ezeket, íme:

1. A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben, vagy tétlenül tűrnie, hogy emberi lény bármilyen kárt szenvedjen.
2. A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak, kivéve, ha ezek az utasítások az első törvény előírásaiba ütköznének.
3. A robot tartozik saját védelméről gondoskodni, amennyiben ez nem ütközik az első vagy második törvény bármelyikének előírásaiba.

Vagy bővebben a Wikipedia szócikkben (ahol kicsit bővebben szó van a törvények történetéről, a kiegészítésekről és persze a 0. törvényről is). 

Az adás itt érhető el a Youtube-on. Iratkozz fel a csatornánkra is, nehogy lemaradj a következőről!

 



A podcast fő témája a mesterséges intelligencia (MI) volt, amely egyre nagyobb hatással van mindennapi életünkre, munkánkra és a társadalomra. A beszélgetés során számos érdekes aspektust érintettünk, például az MI jelenlegi és jövőbeli felhasználási lehetőségeit, valamint a hozzá kapcsolódó kihívásokat és lehetőségeket.

Miért foglalkozzunk a mesterséges intelligenciával?

Az MI eszközök – például arcfelismerő rendszerek, szövegíró algoritmusok vagy automatikus ügyfélszolgálati megoldások – már most is jelen vannak mindennapjainkban, és használatuk folyamatosan bővül. A technológia fejlesztése nemcsak kényelmesebbé teheti az életünket, de gazdasági előnyökkel is járhat, hiszen rengeteg rutinszerű, monoton feladat automatizálható.

Hogyan változtatja meg az MI a munka világát?

Az egyik fő kérdés, hogy az MI milyen hatással lesz a munkaerőpiacra. Sok jelenlegi munkakör, amely rutinfeladatokat tartalmaz – például szövegírás, termékleírás készítése, képszerkesztés – a jövőben könnyen kiváltható lehet MI-eszközökkel. Ez ugyanakkor félelmeket is szül, mivel egyes emberek elveszíthetik munkájukat.

Viszont a technológia új munkalehetőségeket is teremt: például olyan szakemberekre lesz szükség, akik az MI által generált tartalmakat ellenőrzik, finomhangolják vagy épp tanítják a rendszereket. Úgy látjuk, hogy a legnagyobb kihívás az lesz, hogy az emberek alkalmazkodni tudjanak ezekhez az új feladatokhoz.

A társadalom elfogadja az MI-t?

Érdekes megfigyelés, hogy a technológia elfogadásában generációs különbségek mutatkoznak. Míg a fiatalabb generációk nyitottabbak az MI-alapú megoldásokra (például robotizált ügyfélszolgálatra), az idősebbek gyakran idegenkednek az ilyen újításoktól. Az automatizált boltok és az önkiszolgáló rendszerek például már ma is elérhetők, de sokak számára még mindig szokatlanok.

Miért van szükség az MI-re?

Az MI nemcsak hatékonyságot hozhat, hanem segíthet abban is, hogy a kreatívabb és magasabb hozzáadott értéket képviselő munkákra fókuszálhassunk. A monoton feladatok elvégzését gépek végezhetik, így az emberek több időt fordíthatnak olyan tevékenységekre, amelyek valódi értéket adnak hozzá az életükhöz vagy munkájukhoz.

Mi lesz azokkal, akik nem tudnak alkalmazkodni?

A beszélgetés kitért azokra az etikai és társadalmi kérdésekre is, hogy mi történik azokkal, akik nem tudják átképezni magukat vagy alkalmazkodni az új technológiákhoz. Felmerült a garantált alapjövedelem vagy a robotok adóztatásának ötlete is, mint lehetséges megoldás a társadalmi egyenlőtlenségek csökkentésére.

Mit hozhat a jövő?

A beszélgetés végén elhangzott, hogy a mesterséges intelligencia és a robotok már nem csupán sci-fi történetek részei. Az MI technológia fejlődése megállíthatatlan, és a társadalomnak alkalmazkodnia kell ehhez az „új normához”. Bár sok kihívással kell szembenéznünk, a technológia rengeteg lehetőséget is tartogat, amelyeket érdemes kihasználni.

A podcast végső tanulsága: az MI nem az ellenségünk, hanem egy eszköz, amelyet meg kell tanulnunk helyesen használni a jövőnk érdekében.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5118768172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása