Az online reklám igazi vadhajtása a spam: a kéretlen e-mail reklám. Nálunk is népszerű, egyre újabb és újabb hazai cégek próbálkoznak be a postaládámba, de a külföldi spamek áradatát szerencsére meg sem közelítik. Nekem naponta átlagosan 80-90 spam érkezik olyan e-mail…
Spam
Címkék: spam onlinemarketing email marketing
2005.09.23. péntek 22:39 Konrad
1 komment
2005.09.23. péntek 13:04 Konrad
A nagy méretű hirdetések általában hatásosak, önmagában azért, mert biztosan látszanak. A hazai portálok - főleg a vezető portálok - ugyanakkor nem kényeztetik el a hirdetőket nagy felületekkel, főleg nem a címlapjukon. Éppen ezért lehet érdekes az a megoldás az Indexen,…
Szólj hozzá!
2005.09.22. csütörtök 20:12 Konrad
Egyre több nem online reklámügynökség nyit az online felé, és csinál valamilyen formában online részleget, itt is egy a mai hírek között. Érdekes ez a tendencia, és azt mutatja, hogy az internet egyre kevésbé maradék elvű média, azaz már egyre több cég nem a maradék pénzt…
Szólj hozzá!
2005.09.22. csütörtök 00:34 Konrad
Itt ragadom meg az alkalmat - megkésve, de mégis -, hogy gratuláljak az [origo]-nak: hétfőn 24 óra alatt több, mint 700 ezer egyedi látogatást regisztráltak. Ez már jó sok ember, nem? :-)
Szólj hozzá!
2005.09.22. csütörtök 00:32 Konrad
Este szólt egy ismerős, hogy az MKB-s flash megoldás Machintos-os Opera alatt nem igazán tökéletes: a felső részen lévő cikk linkek nem kattinthatóak, a nem látható flash rész kitakarja. Ez sajnos az Operáknál előfordul, de ehhez had kapcsolódjon egy friss hír: mostantól az Opera…
Szólj hozzá!
2005.09.21. szerda 11:17 Konrad
Itt van az ősz, itt van újra, és élénkül az online piac, több a hirdetés és megjelennek az ötletes megoldások. A bankok nagyon beindultak: a Budapestbank egy kaparós bannerrel jelent meg, míg az MKB egy kis légypiszoknyi hirdetést rakott az [origo] címlapjának a felső részére,…
Utolsó kommentek