A TNS Media Intelligence összegezte a 2005 novemberi amerikai online reklámköltési adatokat. Aki szereti a szép tábláztot és számokat, erre kövessen.
Erről jut eszembe, hogy az online életstílus kutatások miatt jól ismert NRC a TNS Hungary és az iAudit International együttműködésével a közeljövőben várhatóan elindítja azt az új szolgáltatást, ami a felhasználók gépein keresztül fogja nézni, merre is internetezünk és milyen hirdetéseket látunk. A megoldás leginkáb a televíziók nézettségméréséhez hasonlóan fog működni, egy mintán keresztül fogunk napi adatokat kapni, amit várhatóan a félévente elkészülő nagyobb kutatások tudnak majd súlyozni. A dologban az lesz az izgalas, hogy napi szintű tudásunk lehet a nézttségekről és a reklámok látottságáról. (A hír már régi, a rendszer ahogy hallom majd mostanában fog beindulni. Már várom.)
Közben a non-profit szféra a fogyasztókat segítendő online feketelistát kezd építeni a fogyasztókat károsító cégekről. Jó lesz majd megjegyeznünk a címét (ha egyszer elkészül, A vásárló blog közelebbről megszemlélte, mi is van a honlapon most), és jó lesz, ha vigyázunk, ne kerüljünk bele!
Utolsó kommentek