Pár napja citált Hírbehozó egy Pew kutatást, amely a szélessávú és a betárcsázós internethasználók média fogyasztását hasonlítja össze.
Ugyanez a kutató cég egyik legutóbbi tanulmány a szélessávú internetet használókat vizsgálja, mégpedig a sűrűn és a ritkán internetezők média fogyasztását hasonlítja össze. Az adatfelvétel az USA-ban történt, de érdemes figyelnünk rá nekünk is.
U.S. News Sources by Broadband User Type, December 2005 (%) | ||
---|---|---|
High-powered Home Broadband | All Other Home Broadband | |
Local TV | 59 | 54 |
National TV | 52 | 46 |
Radio | 53 | 47 |
Local paper | 43 | 35 |
Internet | 71 | 24 |
National paper | 21 | 14 |
Average number of sources | 3.0 | 2.2 |
Number of cases | 395 | 619 |
Source: Pew Internet & American Life Project, 2006 |
A kutatás 2005. decemberében készült, 3011 felnött internetező megkérdezésével.
A fentiekből szépen látszik, hogy aki az átlaghoz képest rendszeresebben használja az internetet, az nemcsak az internetet használja többet, hanem az egyéb forrásokat is. Hirdetői szempontból ez egy fontos megállapítás: az interneten ezek szerint el lehet érni a más médiumok prémium fogyasztóit is.
Utolsó kommentek