Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az internet, mint kerítő

Címkék: onlinemarketing közösség kutatás

2006.04.24. hétfő 10:15 Konrad

A társkereső oldalak népszerűségét jól ismerjük, és célozhatóságuk miatt a kampányokban is szívesen használjuk. Az olyan közösségi helyek, mint a Randivonal vagy az [origo] Társkeresője jól ismertek az internetezők körében.

Ezért is érdekes az NRC egyik legújabb kutatása, ami az online társkeresőkről szól.

Akit a téma akár szakmailag, akár az érintettség okán bővebben érdekel, az a teljes cikket megtalálja az NRC oldalán.

Én két dolgot emelnék ki:

Hogy mi az online társkeresés legnagyobb előnye, arról megoszlik az e téren már tapasztalattal rendelkezők véleménye. Legtöbben – a megkérdezettek 36 százaléka – azt emelték ki, hogy az interneten sokkal felszabadultabban tudnak ismerkedni, egynegyedük viszont elsősorban azért ismerkedik online módon, mert így sokkal több potenciális partnerrel léphet kapcsolatba, mint egyébként. Természetesen vannak, akik számára a kényelmi szempontok a legfontosabbak; az anonimitás lehetőségét viszont mindössze 7 százalékuk sorolta az első helyre – utóbbi szempont elsősorban a nők körében bír döntő jelentőséggel.

Azaz a megadott adatok nagyon magas százaléka valós! Ez fontos az online marketing szempontjából, hiszen lehetőséget biztosít a pontos célzásra. Igaz,

 Érdekes, hogy az internet használók 87 százaléka szerint az interneten partnert keresők gyakran valótlant állítanak magukról abból a célból, hogy jobb színben tüntessék fel magukat – e tekintetben egyébként a nők némiképp gyanakvóbbak, mint a férfiak. A gyanakvás nem teljesen alaptalan, hiszen a társkeresők több mint egynegyede – saját bevallása szerint – közölt már hamis információt magáról.

tehát nem szabad mindent készpénznek venni, de azért a marketinghez szükséges alapadatokat nem valószínű, hogy pontatlanul adják meg (nem, kor, lakóhely).

Amin még elmerengtem:

Persze az online társkeresés célja is legtöbbször a személyes kontaktus. Ugyan az online társkereső oldalakat látogatók több mint 70 százaléka eljutott a személyes találkozásig azzal, akivel az interneten keresztül ismerkedett meg, közülük minden második – főként a nők – csalódásként élte meg a randevút.

Milyen kiváló hely az online társkereső oldal a különböző szórakozóhelyeknek megjelenésre! Én adnák akár 10 százalék kedvezményt vagy egy ingyen italt is azoknak, akik az online ismerkedés után az én éttermemet választják...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr398889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása