Az idén 10 éves kirowski (te jó isten, már 10 éves... és ez a New Technology...) tavaly ősz óta tagja az Isobar hálózatnak. Ez egy digitális média network, amiben 32 ország 65 irodája foglalkozik digitális marketing szolgáltatások nyújtásával.
Közbevetés: a kirowski következetesen a digitális szót használja az online helyett. Új szóhasználat a szakmában? Meglátjuk, kik veszik még át...
Izgalmas adatok, de a hajunkra kenhetjük, mi nem vagyunk benne, mire jó ez az egész?
A kirowski most prezentálta. Az Isobar a Yahooval közösen készített egy nagy felmérést, ami a hangzatos Fluid Lives nevet kapta. A tanulmány a "WiFi-vel rendelkező háztartásoknál tapasztalható internet-használati változásokat mutatja be". Na. Jó hosszú mondat.
A lényeg, hogy 5 országban (Nagy-Britannia, Franciaország, Németország, USA, Kína) 1680 szélessávú internetezőnek adtak "tök cool" cuccokat: wifis laptopot, 3G-s mobilt, játék-konzolt, mindent, mi szem-szájnak ingere, majd pár hónap múlva kifaggatták őket a tapasztalatokról.
A felmérés összefoglalója 110 oldal, Novák Péter (kirowski hosszúnevű médiaakármi igazgató) ígérete szerint már ma elérhető lesz az oldalukon. (És igen! Már ott van.)
Egyébként az nagyon cool, hogy a bemutató egyben világpremier is, mindenhol a mai napon ismerhette meg a nagyközönség az eredményeket (ezért a tanulmány weboldala jelen pillanatban még üres...).
Most többet nem is írok a tanulmányról, nekem is végig kell rágnom magam rajta, bár Novák Péter ma egy bő 50 perces előadásban bemutatta a lényeget. De szemezgetek majd belőle én is és várhatóan Pollner is (akivel közösen ültük végig a Spoon Cafe-ban a rendezvényt), az elkövetkező napokban nem maradunk téma nélkül :-)
Utolsó kommentek