Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

iwiw és adatvédelem

Címkék: iwiw közösség ajánló jog

2006.05.05. péntek 08:59 Konrad

Az eladás kapcsán a kommentek között már volt szó az adatvédelemről, most Damjanovich Nebojsa oldalán olvasható összefoglalva Zoli szakvéleménye az ügy adatvédelmi vetületéről.

Érdekes volt végigolvasni a több száz témában született hozzászólást az elmúlt egy hétben. A felhasználók jellemzően két véglet között mozognak: vannak, akik annyira féltik az adataikat, hogy kiléptek vagy kilépnének, mások pedig nem is értik, miért baj az, ha az adataikat megkapja az új tulajdonos.

Mindenesete tény, hogy a felhasználói törlés után bizonyos személyes jellegű adatok jelenleg a rendszerben maradnak...

Az iwiw alapvetően egy bizalmi hálózat. Kell a bizalom a regisztrációhoz, kell a bizalom a működéséhez. Ha ez a bizalom elvész, akkor könnyen válhat halott szolgáltatássá. Másrészt jelenleg annyian használják, hogy itt már nem elég néhány tucat embernek a tiltakozása vagy megmozdulása, a rendszer eljutott azokhoz is, akik számára az internet nem több, mint egy mobil vagy egy újabb Győzike-show: a napi kikapolódás, a napi kommunikáció része. Technológiával, adatvédelemmel, és ilyen okosságokkal nem foglalkozik, nem is érdekli. Ezért én nem féltem az iwiw-et, hacsak nem csinál valami látványos hülyeséget az új tulaj, akkor néhány felhasználó tiltakozása nem fogja felborítani a hajót.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr349199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.05.05. 15:05:28

Ezt a hajót valóban nehéz lesz felborítani. A kérdés inkább az, hogy mennyire fedi egymást a fizetőképes és/vagy reklámokra kattintó felhasználók, és a tiltakozók halmaza.

marton · http://somesay.kaotika.hu 2006.05.05. 18:59:38

Felvilágosítana valaki (aki nem fröcsög össze vissza), hogy pontosan hogyan tudnak visszaélni az adatokkal?

A spamet értem, de nem hiszem hogy ebbe olyan baromi nagy üzlet lenne, aztán ott a telefon, de ezt sem gondolom akkora marketingfogásnak, hogy telefonon promócionáljanak valamit, mert az embereket a telefon másik végénél meg a telefonköltséget ugye meg kell fizetni..

Wyco · http://wyco.deviantart.com 2006.05.05. 22:09:10

marton: miert ne? célzott (e)mail, célzott sms, talán még célzott telefon is, na meg persze a célzott reklámok. jó kis adatbázist lehet összehozni belőle; és nem mindenki használ firefoxot (+pár kiegészítő és no reklám), nem mindenki tudja használni a szűrőket az email kliensben, nem mindenkinek tudja a telefonja blokkolni a szemetet, stb.
igazából nincs nagy díja egy emailnek (1 ft) vagy egy sms-nek (5-6 ft), szal ha kikuldenek mondjuk százezret, és párat ezután befizetnek vmi jo kis szolgáltatásra, pár honap alatt már meg is van a megtérülés.
[egyebkent én pl a nyugisak pártjába tartozom, de nekem firefox van, normalis email kliens, és olyan telefon amivel még az sms-szutyok is védhető]

üdv

V

marton · http://somesay.kaotika.hu 2006.05.06. 12:00:09

Köszi. Mail spamszűrőm van, firefoxot használok okosan, az sms szűrésről még nem hallottam, de olvastam valahol, hogy a tmobile vigyázni fog az adatokra, ebben mennyire lehet megbízni?

zsoltu · http://zsoltu.hu 2006.05.10. 00:21:09

azt gondolom, hogy ez is túl van lihegve. nem azt nézik, mire jó az iwiw, hanem hogy mit lehet visszaélni. marhaság, aki akar, így is megtalál a kéretlen szarjaival, postán, telefonon - nem az iwiw lesz, ami miatt ez emelkedni fog. amikor anno még wiw volt és regisztráltam, akkor sem érdekelt, hogy a tujal miféle. amióta iwiw, elszaporodtak a tizenéves skalpvadászok, ez sokkal nagyobb baja az oldalnak. az, hogy megvette az origo, az legfeljebb segíthet azon, ami a baja lett az iwiwnek, hogy nem volt elég pénz amit bele kellett volna tolni, hogy rendesen menjen. egyébként pedig a profilok szerkeszthetôek, mindenki annyi infót ad meg, amit akar. ki is lehet lépni. de minek emiatt hangosan visítozni? az elsô ilyen a nyírô-féle gyere velünk volt. emlékszik erre valaki még? akkor az volt a trendi, hoyg menni kellett. hogy akkor mi lett az adatokkal? :-) naugye. és örültek neki a userek, hogy nyírô papa viszi ôket. ez az egész annyi, hogy épp honnan fúj a szél.


süti beállítások módosítása