Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Diet Coke és Mentos

Címkék: érdekes kreatív pr video wom

2006.06.15. csütörtök 00:23 Konrad

Mi történik akkor, ha egy két literes Diet Coke üvegbe bedobsz egy Mentos cukorkát? Ez a kérdés annyira izgalmas volt, hogy két maine-i (USA) srác kipróbálta. Készült egy jópofa video is, de ami az igazán szép, hogy kicsit kicsapta a biztosítékot az érintett cégeknél a kólánál (Mi inni és nem játszani gyártunk üdítőket.). Talán mert egy hét alatt több millióan megnézték a kis mozit? Persze erre készült vagy 800 hasonlóan elmés video, szintén nem pozitív irányba terelgetve az érintett brandeket.

Úgy tűnik, a nagy cégek nehezen tanulnak.

Úgy tűnik, a nagy cégeknek nem elég a hagyományos médiát figyelni, figyelni kell az internetet is. De vajon képes minden csatornát kézben tartani? Mi van akkor, ha az elkészült videok negatív reklámok? Mit tudnak azzal kezdeni?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3510453

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akos 2006.06.15. 09:21:42

Bár a WSJ-cikket nem tudtam elolvasni, a link mögötti bejegyzés alapján nem úgy tűnt, mintha bármelyik cégnél kicsapta volna a biztosítékot. Az egyik hümmögött, a másiknak tetszett.

Akos 2006.06.15. 09:23:23

Sőt a brand számára "nem pozitív" irányt sem nagyon látom benne...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.15. 09:43:20

Igen, valóban a Mentos örült, a kólások nyilatkozták azt elsőre, hogy ők inni és nem játszani gyártják az italokat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.15. 09:48:10

Köszönöm az észrevételeket, javítottam.

Balázs · http://www.szanto.org 2006.06.15. 10:05:14

Nem is olyan régen volt olyan, hogy rengeteg negatív videó született: a Chevy Tahoe "csinálj SUV-reklámot" versenyében... (L. pl. itt vagy itt.) Persze, hogy mindenki a fogyasztást és környezetvédelmet emelte ki... ;)

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.06.16. 10:05:29

"...figyelni kell az internetet is. De vajon képes minden csatornát kézben tartani? Mi van akkor, ha az elkészült videok negatív reklámok? Mit tudnak azzal kezdeni?"
1) Igen, figyelni kell, mint minden médiumot.
2) Nem lehet kézben tartani. De ha már nem lehet kontrollálni, akkor meg kell próbálni javunkra felhasználni.
3) A negatív reklám is úgy terjed, mint a pozitív. Vagyis tessék csinálni jobbat, ami pozitív. A jelenség él, megtiltani nem lehet, elnyomni egy jobb pozitívval esetleg sikerülhet.

Mindehhez már eszközök is vannak (legismertebb pl. a YouTube, de ott egy másik is, amiről pont múlt héten írtam Közösségépítés címmel)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.16. 10:08:47

Szerintem ezt azért érdekes feszegetni, hogy tudatosuljon a nagyobb cégeknél is: akkor is kell a netre figyelniük, ha egyébként nincs vagy nagyon alacsony az aktivitásuk.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.06.19. 22:32:18

Kicsit késve, de egy érdekesség, amit a témával kapcsolatban találtam.
Persze-persze..., tudom, hogy nincs direkt összefüggés a két dolog közt, de azért érdekes.
:)
Itt egy link, amiből az derül ki, hogy baj van "üdítőéknél".
adage.com/article?article_id=107779

Horváth Miklós · http://www.vilaglex.hu 2007.01.25. 11:40:31

Én is utánanéztem a dolognak.
Az "eredmény" megtalálható lexikonomban (www.vilaglex.hu/Vilag.htm) az alábbi címen:

www.vilaglex.hu/Erdekes/Html/MentCoca.htm


süti beállítások módosítása