Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tovább nő a digitális szakadék

Címkék: statisztika onlinemarketing kutatás

2006.06.15. csütörtök 09:36 Konrad

Az NRC nyilvánosságra hozta a legújabb hazai internet-penetrációs adatokat, és a folyamatos, bár nem túl gyors növekedés megerősítésén túl a legfontosabb megállapítása: tovább nő a digitális szakadék.

A kutatás alapján a 15-69 éves korosztály 32 százaléka internetezik rendszeresen. Pontosabban 27,4 százalék heti gyakorisággal, 4,5 százalék pedig rendszeresen, de ritkábban. A maradékból 58 százalék nem használta soha az internetet, de ami a nagyobb probléma: nem is tervezi használni. Ez alapján a plafon 40-45 százalékos lenne, azaz a növekedés elvileg itt megállna. Elvileg, mert ugye az 58 százalékból előbb-utóbb sokan dönthetnek máshogy. Viszont ez időigényes folyamat, így szerintem nem lesz robbánesszerű növekedés a jövőben, marad a lassú emelkedés.

Az A-B státuszúak körében 6 százalékponttal növekedett a penetráció, így ebből a körből már 55 százalék netezik. Eközben a C-D-E státuszúak körében a növekedés 2 százalékpont, körükből 14 százalék internetezik rendszeresen. Azaz tovább nőtt a szakadék a társadalom magasabban képzett, jobb jövedelmű rétege és kevésbé jobb helyzetben lévők között.

Ez az elszakadás - ha így marad a trend - tovább nő. Kérdés, hogyan lehetne ezt megállítani? Vajon létezik-e olyan megoldás, ami a leszakadókat segíti, miközben a piaci folyamatokba nem avatkozik bele veszélyes mértékig?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2810454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bano · http://www.ekommando.hu/ 2006.06.15. 13:28:49

Nem kell megállítani.

Hagyjuk, hadd alakulja ki magát ez az eloszlás, mármint az online aktivitás-megoszlása státuszonként.

A "természet" jó közelítésben mindig ugyanazt az eloszlást (Gauss-Boltzmann) produkálja, annak megerőszakolása hosszútávon imho sosem hasznos; példa erre a komenizmus, ugye, ami linearizálni próbálta ezt a függvényt - matematikai értelemben sikerrel.

A folyamatba belenyúlni úgy, hogy "veszélyes mértékig" nem avatkozik bele a piacba, nem lehet. Lényegileg a függvényt fel- és kitolni legalábbis nem. Ahhoz - maradva a fizikás analógiánál - baromi nagy energiát kell belevinni a rendszerbe, baromi egyenletesen, és folyamatosan.


süti beállítások módosítása