Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 24.hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing etarget etarget toplista

2006.06.16. péntek 14:20 Konrad

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt egy héten az alábbi három hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor.

Hirdetés:
Nézze meg a fotókat, leírásokat és foglaljon online.
www.adriatica.net

Kulcsszó: horvatorszag
Átkattintási arány: 15.40%

Hirdetés:
Álomnyaralás Horvátországban. Tengerparti szállodák és apartmanok széles választékban, előnyös áron. Foglaljon már most!
www.adriagate.com

Kulcsszó: horvatorszag
Átkattintási arány: 11.53%

Hirdetés:
Wellness hotelek katalógusa, Nyaralás, Lastminute Belföldi utak, napi frissitésű akcióvadász. Hétvégi programok, Wellness kezelések, Kezdje nálunk a felfrissülést minden nap.
www.wellnesshetvege.hu

Kulcsszó: wellness
Átkattintási arány: 10.52%


Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőkben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája is, ami itt érhető el.

A kulcsszavas, szöveges, tartalomérzékeny reklámok egyre népszerűbbek, de kicsit más hozzáállást igényelnek, mint a hagyományos banner megjelenések. Nagyon fontos a jó szöveg, a jól kiválasztott kulcsszavak, és a rugalmasság, hiszen a kampányt módunkban áll folyamatosan módosítani, finomítani. Azzal a reménnyel indítjuk el ezt a heti "rovatot", hogy segítséget tudunk adni azoknak, akik ezt a hirdetési formát választják. A legjobban teljesítő hirdetések szövegei tippet adhatnak a saját hirdetésünk megírására, és ismerve a legjobb CTR számokat, azt is láthatjuk, mennyire jó a saját kampányunk.

Nem utolsó sorban a kulcsszavak változását is érdemes lesz figyelni, mennyire fog megjelenni benne a szezonalitás. Most például az első két kampány egyértelműen a nyári időszak miatt lehet ilyen jó.

Végül: várunk ötleteket, milyen egyéb toplistákat lenne érdemes megjelentetni az Etarget rendszeréből?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9010508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.16. 14:26:00

Azért az üzleti titok nem kiadható ugye, de mit látnál szivesen?

klatuu 2006.06.16. 15:35:15

en nem vagyok marketing szakember, de azert a CTR-t nem befolyasolja az, hogy hanyadik helyen jelenik meg a hirdetes? valoszinu kisebb lenne a ctr, ha a ceg megelegedne az utolso megjeleno hellyel, nem? igy nem biztos,h ez a statisztika csak a "jo szoveg" sikere, hanem a belefektetett penze is...

Kalmi 2006.06.16. 15:40:53

ez igy igaz...de elofordulhat az is, hogy valaki kevesebb osszegert kerul kedvezobb pozicioba, pont a "jo szoveg" vegett :-)

dfs 2006.06.16. 18:10:13

konrád, ezért mennyit fizet neked az etarget?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.16. 19:01:45

Számít? Van köztünk egy együttműködés, ami több részből áll, de úgy gondolom, a nem nyilvános része üzleti titok. A nyilvános pedig az, hogy üzleti kapcsolatban vagyunk, aminek eredményeként máshol nem publikált adatokat is közzé tudok tenni, ami szerintem nem rossz dolog.

Ferenc · http://online.blogter.hu 2006.06.17. 17:31:36

ezekhez az átkattintási arányokhoz mennyi megjelenés tartozik?
jó lenne azt is tudni (tudom, ezt úgysem fogjuk:), hogy sikeres volt-e a kampány? Tehát a befektetett összeg hányszorosa térült meg? (1.2, 1.5?) Szerintem ez fontos, mert a bannerekkel ellentétben a textlinkeknek nincs brand-érétkük.

dr Tóth András · http://tothandras.hu 2006.06.17. 21:26:02

Bocsánat, de a CRT nem sokat számít. Ami egyedül számít, az a hirdetés klikkelőiből származó weblátogatók vásárlásából származó profit elosztva a hirdetésre költött pénz. Nekem nagyon tetszik az etarget, sokkal jobb mint a google adwords.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.18. 00:12:17

András:
attól függ, mit akarsz levonni a CTR-ből. Ez a rovat szerintem arra lesz jó, hogy az ember figyelje a hirdetések szövegét, hogy minek magas a CTR-je - azaz mi a relatíve hatékony -, aztán figyelje, milyen kulcsszavakra hatékony (relevancia!), végül ad egy összehasonlítási alapot saját kampány esetén, hogy mennyire pörög jól.
Ferenc: megjelenésszámokat megbeszélem az etargettel, bár én kicsit veszélyesnek tartom azt is kirakni, de esetleg egy nagyságrendet legközelebb meg fogunk adni. Meglátom, mit lehet tenni.
A kampány kattintás utáni aktivitásáról viszont csak a hirdető tud bármit is mondani.


süti beállítások módosítása