Sikertörténet kicsiben: egy kedves ismerősöm egyszemélyes könyvkiadójának az e-mail adatbázisát egy bő év alatt 700 tag fölé bővítettük, mindenféle kampány és befektetett egyéb nagy összegek nélkül. Persze volt egy kis ösztönzés, de ez csak a weblapon, és nem is giga nagy budget-ből. Igazi kis költségű, kivárós adatbázisépítés ez, lassú víz partot mos elvvel. És a 700 fő egy ilyen kis kiadónál nagyon sok. Összehasonlításképp: egy könyvet ha 1500 példányban sikerül eladnia, akkor már szerény, de egy főre vetítve tisztes hasznot ér el.
Az adatbázist hírlevél küldésre használjuk, új megjelenéseknél, akcióknál, egyszóval mindenféle triviális esetben. Statisztikákat nézegetve hatékony, a levelek felét mérhetően elolvassák (és persze a mérésnek van holtszórása, hiszen az offline olvasott levelekről nem tudunk).
Persze lehet kampányban is használni ezt az adatbázist. De hogyan fogjunk hozzá egy e-mail kampányhoz? Damjanovich Nebojsa oldalán Répási Nikoletta most pont erről ír: E-mail kampány lépésről lépésre
Utolsó kommentek