Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

2015-ben...

Címkék: érdekes blogring

2006.07.06. csütörtök 00:31 Konrad

Tételezzük fel a következőket 2015-ben:

  • Magánhasználatra minden digitális alkotás jogdíjmentes, szabadon terjeszthető, másolható (könyv, zene, stb), akkor is, ha tegnap jött ki a gyárból.
  • A programokkal még nem tudom, mi legyen, ott szabad a gazda (gondolom úgyis SOA lesz egyébként, de akkor mi fut majd a desktopomon?)
  • Az alkotóknak (írók, zenészek, színészek, rendezők stb.) továbbra is képesnek kell lenniük megélniük abból, amit igazán szeretnek csinálni (írás, zenélés stb…), nem feltétlenül kell körülajnározott milliomosoknak lenniük (ház a Karib-tengeren, 8 millió egy évadért… mire?).

Miből is élhetnek meg a zenészek, ha nem a reklámokból? Ahogy a kereskedelmi tévék is reklámokból élnek, úgy a zeneszámok is reklámokkal lesznek telítve. Van már erre példa, el se kell menni a jövőbe:

Rapülők: Piti vumen

3. refrén:

És a tanulság? – Ami édes, lenyeli.

A reklám helye pedig itt következik.

Ha győzni akarsz, csak egy dolgod marad:

Hogy ne verd meg magad és te leszel a nyerő, – Winner, winner!

És bárhol kinő az érzés, amiből jól esik a repeta,

Ha reped a jég a szíveden a végén.

Kiderülhet az is, hogy kinevet a jégkrém.

(A Winner volt akkoriban az Eskimo jégkrémek egyike.)

Nos akkor lássunk egy jövőbeni bejegyzést:

Mióta megoldotta a Google, hogy a zenei részletekre is lehessen keresni ha több-kevésbé helyesen feléneklünk egy dalt, és a számokba beépített hirdetés mérhető, nagy népszerűségnek örvend az a program, amely tetszés szerinti hirdetést beleszerkeszt a régi zeneszámokba. Ugyanakkor fogyasztók egy kisebb csoportja tiltakozott a zenék ilyen megváltoztatása ellen, és az USA-ban az első per is elkezdedőtt már. Lehet, visszatérünk a reklám nélküli, fizetős zeneletöltéshez?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5211165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.07.06. 01:11:29

1) Szerintem nem. Pont arra akartam utalni, hogy _beleírja_, mint ahogy a Rapülők is beleírta, tehát lesz olyan része a dalnak, ami önmagában reklám.

2) Lásd fent. Azaz a dal része a reklám.

3) A fenti modell alapján a dal stílusa adja a célcsoportot. És főleg persze FMCG márkák nyomulnának. Persze az egynyári slágerekben aktuális divatcikkek, a "jobb" dalokban pedig inkább image reklámok.

Persze ez csak egy lehetséges modell, és közel nem biztos, hogy ez lesz az irány. De egy játékban minden lehetséges, még egy olyan progi is, ami a XX. századi Beatles és Queen dalokba beleaplikálja a dal stílusába illeszkedő reklám versszakot ;-)

Bagi Katalin 2006.07.06. 09:11:47

Én úgy látom, már most is azok a zenekarok csinálják jól, akik legálisan engedik letölteni zeneszámaikat honlapjukról. pl. anima, kiscsillag...
Egyszerűen a technológia fejlődése miatt átalakult a piac szerkezete, és nekik a bevételeket már máshol kell megtalálniuk.
"Ha hallgatják és tetszik a zeném, eljönnek a koncertemre, nő a népszerűségem...és ezzel újabb bevételi források nyílnak meg." Ez a gondolkodás megfelelő lehet.
Könyvek esetén nehezebben tudom elképzelni az egész rendszert.
Reklámok beszúrva két fejezet közé..hmm..de egy könyvelőállításnak ugye vannak költségei...

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2006.07.06. 10:04:04

No azért egy lemez elkészítése se ingyenes, főleg egy profi stúdióban.

Aadaam · http://www.adamnemeth.hu 2006.07.06. 10:14:26

Konrad: OK, csak a 'regi szamok' kifejezes miatt a beleirast kizartnak tartottam:) Pl. a csak instrumentalis szamokkal kommoly problemak jelentkeznenek... Ezen kivul, aki ezt ruhelli (mint pl. en is), annak meg mindig ott lenne az eredeti - azer' Geszti egy reklamszakember(kezdemeny) volt mar akkor is:)

Harzol: szerinted nekem mi bajom az 'adjatok a zeneteket ingyer' modellel?:) Azer' az millios tetel emlekeim szerint,

Pásztor Dávid · http://ekommersz.blogter.hu/ 2006.07.06. 21:08:33

Könyvek esetében is működik a dolog már most is. Nem olvasta valaki Dan Brown Digitális erőd című könyvét? Valahogy így néz ki a dolog: "Főszereplő beült a Volvo kocsijába és beletaposott a gázba. Ez a kocsi még sosem hagyta cserben. 10 perc és már kinn is volt az állomáson..."
(Persze ezt most csak én találtam ki, de biztosan emlékszem, hogy kétszer is megemlíti a könyvben, hogy Volvója van a főszereplőnek)


süti beállítások módosítása