Bár a szagokra még várni kell (igaz, létezik ilyen hardver), de színes és szélesvásznú lesz lassan a blogvilág nálunk is. Legalábbis azzal, hogy a vlog végre olvasókat nézőket nyert magának, mégha csak a Sziget fesztivál miatt is. Legalábbis erre enged következtetni a Blogtér legújabb Gépházas bejegyzése:
miként is teljesített a Para-féle Sziget Vlog, íme a számok:
- egy hét alatt 50.105 olvasó
Azzal, hogy megvan a technikai háttér (Videobomb és Videa magyarul, YouTube és számtalan más angolul), és végre látható, hogy érdeklődés is van a kis videó-etűdök iránt, talán többen is kedvet kapnak a vlogok készítésére. Nem is lenne rossz, ha kialakulna egy videóban látó, gondolkodó közösség, ami alternatívát mutatna a hazai tévés piacnak.
Ráadásul a vlogok által terjesztett mozgóképes kultúra nem tesz rosszat a videó formájú online reklámoknak sem, hiszen egyrészt lesz hely a megjelenésre (egy-egy látogatottabb vlog kitűnő terep lesz), másrészt elfogadottabbá válik az egérmozi a netes tartalmak között. Persze, nem újdonság ez az egész, hiszen már pár éve mennek mozgóképes hirdetések és ugye vannak videós oldalak, de az igazi beépülés még nem történt meg. Majd talán most.
Utolsó kommentek