Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Színes, szagos, szélesvásznú

Címkék: blog statisztika vlog

2006.08.21. hétfő 00:15 Konrad

Bár a szagokra még várni kell (igaz, létezik ilyen hardver), de színes és szélesvásznú lesz lassan a blogvilág nálunk is. Legalábbis azzal, hogy a vlog végre olvasókat nézőket nyert magának, mégha csak a Sziget fesztivál miatt is. Legalábbis erre enged következtetni a Blogtér legújabb Gépházas bejegyzése:

miként is teljesített a Para-féle Sziget Vlog, íme a számok:

- egy hét alatt 50.105 olvasó

Azzal, hogy megvan a technikai háttér (Videobomb és Videa magyarul, YouTube és számtalan más angolul), és végre látható, hogy érdeklődés is van a kis videó-etűdök iránt, talán többen is kedvet kapnak a vlogok készítésére. Nem is lenne rossz, ha kialakulna egy videóban látó, gondolkodó közösség, ami alternatívát mutatna a hazai tévés piacnak.

Ráadásul a vlogok által terjesztett mozgóképes kultúra nem tesz rosszat a videó formájú online reklámoknak sem, hiszen egyrészt lesz hely a megjelenésre (egy-egy látogatottabb vlog kitűnő terep lesz), másrészt elfogadottabbá válik az egérmozi a netes tartalmak között. Persze, nem újdonság ez az egész, hiszen már pár éve mennek mozgóképes hirdetések és ugye vannak videós oldalak, de az igazi beépülés még nem történt meg. Majd talán most.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3212646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.08.21. 07:14:41

egyet azért ne veszítsünk szem elől: jelen pillanatban 99.5%-a a video tartalmaknak a magyar oldalakon is a külföldiektől átvett, másolt tartalom. eredeti magyar elvétve van, ha van, az is leginkább tv spotok retro ismétlése. magyar netlakó ma mág ott tart, hogy milyen és hány nickneve legyen, hogy arctalan maradhasson, nemhogy megmutatná, mit forgatott a kis kamerájával.
parakovácsról nincs értelme mondani semmit.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.08.21. 09:18:15

Értelmes, (normálisan felépített, élvezehető, netán mondanivalót hordozó) mozgóképi tartalom készítése igen gondolat, kreativitás és IDŐ igényes dolog. Technológia volt eddig is, nem is kerül horribilis pénzbe (8mm-es film, később videokamera, mára digitálsiban). Mégis nézd meg, mennyi "nézhető" készült ilyenből. Még a készítők sem bírják megnézni a legtöbbjét. (csak nézz körül a saját környezetedben - családi felvételek hegyekben, esküvői, karácsonyi, szülinapi, kisgyerek mászik, eszik, stb. - még a család sem nézi meg jószerivel sosem, másnak egyenesen kínzás)

FeGa · http://www.almalap.hu 2006.08.21. 10:35:51

Sztem ez technika kérdése, amikor annyira egyszerű és gyors lesz a video-blog-vágás, mint most a blog-postolás, akkor lesz vlog áradat.

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.08.21. 11:37:17

macintoshon annyira gyors.

de, mondom én, ha a készítő nem elég felnőtt, nem fogja adni magát a videohoz. amíg nincs rendes oktatása a médiának, ez az egész inkább unikum. (keserű és sz.r, de mások azt mondják, egésséges)

prospero 2006.08.21. 14:13:59

hát azért itthon elég jelentős volt anno a super8-as mozgalom, sok alternatív filmes volt és a BBS is kitermelt rengeteg tehetséget, Durst Gy, mint mohikán még mindig köztünk van, még nyilatkozott is a jövőről a Szigeten, hát ő sem volt túl bizakodó:

videobomb.blogter.hu/video/Sziget_6__Durst_Gyorgy

szóval hagyományok vannak, csak azt nem tudni, hogy a régi arck képesek-e az új műfaj perspektíváit megérteni és megtanulni. ez utóbbi miatt nem könnyű a vizuális kultúrában gondolkodni, én a filmesekből mostanában csak a balhét és a cafatok összeszedését látom, persze lehet, hogy nem vagyok jól tájékozott a területen...

pollner · http://www.mediablog.hu 2006.08.21. 17:21:33

zsoltuval értek egyet - igen zsoltu, ilyen is van:-) - nagyon távol vagyuk attól, hogy a szöveges blogokhoz hasonló színvonalú vlogok lepjék el a webet. A mozgókép nehéz nyelv, kevesen "beszélik". Nézz körül bármelyik túristák látogatta helyen. A többség nem kínlódik a nemrég még imádott videókamerával, inkább fényképeket készít a digitális kamerával. Nézd meg, milyen sokan írnak élvezhető stílusban blogot (még akkor is, ha a téma nem érdekel). Nézd meg, mennyi élvezhető fotót talász a weben. Ehhez képest elenyésző a megjegyezhető (és nem csak poénkodó) rövid videók száma. A letöltések száma nagy, sokan vannak, akiknek idegen, ódivatú, nehézkes az olvasás

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.08.21. 20:07:58

Mi a Weblabor kapcsán gondolkodtunk "rádió", konkrétan valami podcast szerű anyagok létrehozásán. Vagy jól, vagy semmit alapon végül idő hiányában nem lett belőle semmi. Videó? Még pár év biztosan kell. Az alapvető probléma a technikaiakon kívül az is, hogy ki, hogyan és minek? Mire jó egy videó, ha a fiatalok nagy része rendesen írásban fogalmazni nem tud, nem hogy audiovizuálisan valami maradandót tudna alkotni.

A mobilok videófelvevő képessége, esetleg a videochathez használt kis gagyi kamerák lehetnek a katalizátorok, mivel egyszerűen kezelhetőek és mindig kéznél vannak: rövid, vágást nem igénylő villantások felvehetőek velük könnyen és gyorsan.

Pali minden este elmond egy viccet. Eleinte égő, pár hét gyakorlás után még lehet élvezhető is.

Várjunk még egy kicsit.

folder 2006.08.21. 21:10:05

szerintem a fiatalokat nem kell ennyire félteni és lenézni az embereket, most már mindenki tud videózni és a videó mint képivilág már az ovitól követ minket , a moziig, meg a warcraftig

ébresztő emberek!! a videobombot se az esztétáknak csinálják filmkritikusok

FeGa · http://www.almalap.hu 2006.08.22. 08:05:22

Kis önfényezéssel itt egy podcast (www.almalap.hu/pod.xml), öt perc nem nagy izgalom előállítása kb. egy erős óra (Mac, GarageBand + Feeder és feltöltés), tehát nem egy termelési csoda. Ha az iTunesos állókép csatolással is élek, akkor másfél óra (kép keresés, méretreszabás, linkek megadása, stb...) A vcast esetén - noha csak a feliratozásnál tartok - ez az idő jóval több, mint duplájára nő, sőt!
Az pedig, hogy ki mit ad ki a keze közül, önmaga értékmérője, sztem.

peter 2006.08.25. 13:34:32

Ha én szeretnék egy sajat portált, pont olyat, mint a vide, vagy youtube. Ez mennyibe kerül?


süti beállítások módosítása