Februárban adtam hírt róla, hogy elindult a Sanoma keresője, a Tangó. Akkor leírtam, mi is a bajom az árazással, és ennek kapcsán derült ki (már az elején), hogy lehet az Etargeten keresztül is hirdetni ott.
Nos, úgy tűnik, a Sanoma számára sem volt túl tökéletes a mostani megoldás, információim szerint szeptember 1-től már nem lehet a régi konstrukcióban megjelenést venni (persze a már megrendelt dolgok azért kifutnak). Sőt, ha igazak a hírek, sehogy nem lehet rendelni a régi helyekre: mostantól az Etarget hirdetések fognak egyedül megjelenni! Ez azért elég fontos hír, hiszen ezzel kiadja a kezéből a Sanoma a keresőmegjelenést (még akkor is, ha bevétel jelentős része továbbra is nála marad).
Másrészt megszűnik az a fajta árazás, ami - részben kísérleti jelleggel - februárban lett bevezetve, és a lényege a fix díjak voltak. Ez persze jól tervezhető, de kevésbé hatékony megoldás volt. Marad tehát az Etarget, ami kattintás alapú, relatíve olcsó, ám a költsége kevésbé tervezhető hosszabb távra, és az ügynökségek nem igazán szeretik...
Utolsó kommentek