Pénteken írtam két sajtóközlemény hibáról, és ennek kapcsán derült ki, hogy Szántó Balázsék használják az izzig-vérig webkettes Flickr képmegosztó szolgáltatás fizetős (Pro) változatát. Erről aztán írt is egy tanulságos bejegyzést a blogjába, erre tessék jönni megnézni >> Hogyan használhatod a Flickr-t a sajtókapcsolatokban?
Elgondolkoztatott ez a dolog. Beszélünk itt webkettőről, meg közösségekről, meg új üzleti modellekről, de ennek kapcsán arról kevesebb szó esik, hogy ezek a hype-os cuccok jók-e az üzleti életben valamire? Valahogy ez nem téma. Talán a hazai webes biznisz kicsisége és belterjessége miatt? Vagy egyszerűen a "nem érdekel" hozzáállás miatt?
Mert már egyes körökben az is egyfajta bűn, ha az üzleti blogolásról beszélünk. De vajon a webkettesek hogyan használhatók az üzleti életben? Mire lehet jó egy cégnek a del.icio.us? A wiki megoldás (jó, erről azért van pár szó)? A videómegosztás?
És itt most nem a triviális vírusreklámra, WOM-ra, gerillamarketingre gondolok, hanem a napi munkára. Olyanra, mint amire Balázsék használják a Flickr-t.
Utolsó kommentek