Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A web 2.0 és a napi meló

Címkék: web2 pr ajánló

2006.09.03. vasárnap 23:46 Konrad

Pénteken írtam két sajtóközlemény hibáról, és ennek kapcsán derült ki, hogy Szántó Balázsék használják az izzig-vérig webkettes Flickr képmegosztó szolgáltatás fizetős (Pro) változatát. Erről aztán írt is egy tanulságos bejegyzést a blogjába, erre tessék jönni megnézni >> Hogyan használhatod a Flickr-t a sajtókapcsolatokban?

Elgondolkoztatott ez a dolog. Beszélünk itt webkettőről, meg közösségekről, meg új üzleti modellekről, de ennek kapcsán arról kevesebb szó esik, hogy ezek a hype-os cuccok jók-e az üzleti életben valamire? Valahogy ez nem téma. Talán a hazai webes biznisz kicsisége és belterjessége miatt? Vagy egyszerűen a "nem érdekel" hozzáállás miatt?

Mert már egyes körökben az is egyfajta bűn, ha az üzleti blogolásról beszélünk. De vajon a webkettesek hogyan használhatók az üzleti életben? Mire lehet jó egy cégnek a del.icio.us? A wiki megoldás (jó, erről azért van pár szó)? A videómegosztás?

És itt most nem a triviális vírusreklámra, WOM-ra, gerillamarketingre gondolok, hanem a napi munkára. Olyanra, mint amire Balázsék használják a Flickr-t.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2114230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balázs · http://www.szanto.org 2006.09.04. 10:21:12

Konrad, köszi, másrészt a del.icio.us-ra: www.shiftcomm.com/Web20Releases/5232006.html illetve szabványosítani is próbálják (hRelease mikroformátumként): www.eu.socialtext.net/hrelease/index.cgi

Krizso 2006.09.04. 11:11:07

Nah, azért h hazabeszéljek tavaly decembere óta vagyunk cégesen a flickr-en...

Azóta több fotónk bekerült különböző blogokra, többen kedvencnek jelölték egyes munkáinkat, voltak cégek akik ez alapján (is) írtak az irodánkról, aktívan használjuk a jó kampányok kommunikációjához (amint az utcára kikerül aznap a galériában is megjelenik és ez alapján több munkánk már bekerült más gyüjteménybe), HR szempontból is segít (amolyan kulisszák mögött és belső memória is) - a belső vállalati blogról pedig már ne is beszéljünk, aminek szerves eleme.

Azóta kis közösség is szerveződött az album körül - külföldi irodák flickr-eseiből és lelkes ügyfelekből/érdeklődökből.
Egyszerre munka és móka! :)

Úgyhogy szó nem érheti, innovációk használatában, a ház elejét... ;)


süti beállítások módosítása