Miért van az, hogy pár magát kreatívnak érző egyed a reklámszakmában úgy gondolja, hogy jó dolog az, ha átverésre, kamura játszanak? Annyira szar az adott termék, hogy máshogy nem lehet bevezetni? Vagy ez az összes kreatív ötlet: hülyét csinálunk a megrendelőből, a termékből, a fogyasztóból, és majd jól beindítja ez a nyüzsgést? És mindegy, hogy mit, de beszélnek rólunk?
Egyre több a kamublog, ahol hamar kiderül, ez az egész átverés. Vagy itt van az instant sör esete, amikor egy vacak weboldallal és a Kreatív Online-on elhelyezett hirdetésekkel akarja bevezetni az új reklámfelületét egy "kreatív" cég. (Azért se írom ide, melyik. A kurva kreatív weboldaluk domainbejegyzéséből megnézi az, akit érdekel.)
Hát, nekem kezd egy kicsit uncsi lenni a dolog. Mi lenne, ha a gerillamarketinget nem a negatív oldaláról közelítenénk meg? Ha nem vennénk palira a fél országot?
Mert persze, lehet így is. Éppen csak az egyik legfontosabb dolgot játszák el már az elején az ismertségért cserébe: a bizalmat.
Utolsó kommentek