Érdekes megoldást választott az együttműködésre a YouTube és a Pepsi: a Pepsi saját csatornát hozott létre a YouTube-on, de ez a csatorna egy teljesen külön oldalt kapott a www.maxyourlife.com címen.
Érdekes megoldás, mert pont azt a látogatómennyiséget, ami a YouTube-on megfordul, nem használja ki. Ellenben valóban sokkal olcsóbb egy már létező technológiát felhasználni, mint újat kifejleszteni. Ráadásul az akciós oldal az angliai Pepsi promóciója, így nincs hatalmas holtszórás (ahhoz képest, mintha konkrétan a YouTube-ban jelenne meg).
Érdekes megoldás azért is, mert ez eltérő üzleti modell az eddig megszokottaktól, hiszen nem önálló tartalmat építí a Pepsi, de nem is egy létező tartalomba épül be, hanem valahol a kettő között elhelyezkedő megoldást választott.
Úgy gondolom, ez követendő példa lehet a hazai piacon is, hiszen így sokkal gyorsabban és olcsóbban elkészülhet egy céges közösségi oldal, miközben a már működő szolgáltatásokra, az ott elérhető közösségekre sem telepszik rá.
Utolsó kommentek