Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Van kedvenc weboldalad?

Címkék: weboldal

2006.11.19. vasárnap 16:30 Konrad

Szégyen, nem szégyen, nekem nincs kedvenc weboldalam. Egy ügyfelem kérte, ugyan, írjam már meg neki, mik azok, amiket én szeretek, és nem tudtam ilyet mondani. Persze rengeteg különféle hazai és külföldi oldallal találkozok, de nincs kedvencem.

Azokat szeretem, ahol a nekem fontos információ könnyen megtalálható, nem tévedek el, a használt megoldások nem riasztanak el, nem zabálják a gépem erőforrásait.

Pl. a napokban majdnem otthagytam azt a bankot, ahol a számlámat vezetem, mert a netbankinghoz a címlapon át vezet az út, ott meg egy hangos flash hirdetés futott. Szerencsére leszedték hamar, de nem sok hiányzott ahhoz, hogy felmondjam a számlám.

A nagy flash nyitóoldalakat kifejezetten útálom. Kiütésem van tőlük. Azt se szeretem, ha a menük olyan szép interaktív módon lenyílnak-kinyílnak, ha odaállok az egérrel. Ráadásul ez a megoldás sok esetben hibás is...

Biztos velem van a gond, de a weboldal számomra nem önmagában szép, hanem a hasznossága számít.

Tényleg, neked van kedvenc weboldalad? Megírod kommentben, mi az?

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2618027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy 2006.11.19. 16:50:21

Nem mondanám, hogy kedvencem, de nagyon érdekes: pont a héten akadtam rá Wolf Gábor MarketingNavigátor "ajánló" oldalán egy útnyilvántartást teljesen másképpen bemutató és megoldásában is egyedülálló programot bemutató weblapra, www.roadrecord.hu
Látszanak az "összefonódások", azaz Gábor keze munkája a weblapon. Nem véletlen - látszik az eredményeken is, mert a cég közzéteszi az eladásait is - nem semmi, engem meggyőzött, pedig nem könnyű :) pont jókor is jött, mert már érett korábban a gondolat... :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.11.19. 16:58:04

És ezen a bejegyzésen is érződik Wolf Gábor keze... De mindegy, az oldal tényleg jól használható.

adriankoooo · http://adriankoooo.biztosan.hu 2006.11.19. 18:04:55

talan a netvibes.com:)

Shadwell 2006.11.19. 19:23:27

Most akkor én is linkeljem be a saját oldalamat? Igazat megvallva, ha Wolf Gábor-nak már finomítani kéne a módszerein, mert kezdjük átlátni, és az nem hiszem hogy jó...

Tehát' megjelent az új könyvem, de hamar elkapkodták, ezért regisztrálj most még van pár darab. A könyv címe:

"Tíz végzetes hiba amit Wolf Gábor a jövőben elkövethet"

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2006.11.19. 20:11:18

hmm... sztem is minimum fura, hogy valaki egy szakszerűen megírt marketing szöveg kíséretében ajánlja "kedvenc oldalát"... de hát akár igaz is lehet :)

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.19. 23:35:13

Érdekes, de mintha az első komment teljesen hazavágta volna a bejegyzést...

Egyébként a múltkor ki kellett töltenem egy online kérdőívet, és ott kérdezték meg a kedvenc weboldalamat. Ezelőtt úgy 6 évvel még talán beírtam volna, hogy startlap, de most komolyan elgondoldtam. A végén jobb híjján hogy Google, pedig igazából szinte soha nem nyitom meg a kezdőlapját.

Ez a kérdés egyébként abból fakad (szerintem), hogy az Explorerben központi helyen van a kezdőlap. Nekem már réges rég nincs ilyen, mindig onnan folytatódik a böngészés, ahol abbahagytam, így a "kedvenc" weboldal is kb. naponta, de legalábbis hetente változik, az Explorer kezdőlapja egyszerűen nem értelmezhető.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.11.19. 23:57:01

Érdekes, nálam mindig fontos volt, hogy legyen kezdőlapom, és az a sajátom legyen... Most is azt használom: konrad.hu

Egyébként valóban jól elvitte az első hozzászólás a témát, köszi a visszaterelést!

Juhász Attila · http://forumkereso.hu 2006.11.20. 04:54:09

Akkor én vagyok a harmadik a sorban aki nem tudja megnevezni a kedvenc weboldalát. :) El is tűnődtem ezen és rájöttem, hogy az utóbbi időben teljesen átalakultak a netezési szokásaim. Míg régebben valóban néhány portálról indítottam a szörfölést, ma RSS olvasóval indítok és ide is térek vissza rendszeresen a nap folyamán. Az RSS olvasóban pedig azok a blogok vannak, amelyeknek a szerzői az én érdeklődési körömnek megfelelően vezetnek a neten. Ez nekem nagyon bevált. Egyetlen hírportál sem tud versenyezni egy szabadon összeválogatott szerkesztőgárdával, akiket ráadásul akkor "alkalmaz" vagy "rúg ki" (bocs) az ember, amikor csak akar.
Szóval nem kedvenc oldalam, hanem kedvenc blogjaim, illetve kedvenc bloggereim vannak. (Üdvözletem a post szerzőjének. :))
Az RSS olvasó pedig csak egy eszköz ami egy fedél alá hozza őket. Nekem a Google Reader jött be. A Netvibes a külön dobozaival nem igazán, mert szeretem egy összefüggő hírfolyamként látni a teljes postokat, mintha egy újságot olvasnék. A Reader sem tökéletes de itt legalább van valami hasonló élmény. Kár hogy nincs olyan ami egy hírportál vagy újság szerű kinézettel aggregálná a feed-eket.
Nem is rossz ötlet ... izé, hogy is kell ezt? ... asszongya ...

Tibu · http://tibu.naplopok.hu/blog/ 2006.11.20. 07:35:26

google.com/ig

Ez a kezdőlapom. Csak az a kár, hogy nem tudom állítani, hogy magyarul keressen, akkor át kell írnom az URL-t. Amúgy tuti. RSS olvasónak ott van rajta a Reader, más nem kell.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.11.20. 09:46:04

"Kár hogy nincs olyan ami egy hírportál vagy újság szerű kinézettel aggregálná a feed-eket."

Attila, van ilyen, a Microsoft Max ( www.microsoft.com/max/ ) újságszerűen jeleníti meg a feedeket, nem néz ki rosszul, de nem is túl praktikus szerintem. Nekem nem jött be, de másnak lehet.

bigpe 2006.11.20. 13:03:23

Ahogy látom kezd letisztulni a mezőny és 3 út van:

1. rss olvasó
2. netvibes vagy saját online kezdőlap
3. saját html lap

én mondjuk mind a 3-at használom/ajánlom, de valóban érdekes látni, hogy ezen a listán bizony nincsen rajta egy MSN.com vagy bármilyen konkrét hírportál...

Agent T 2006.11.20. 13:30:30

Egy ismerősömnek az msn.com a kezdőlapja! :)
Nekem sokáig nem volt kezdőlapom, mert feleslegesnek tartottam, bár megvoltak azok a honlapok, ahol mindig kezdtem a böngészést (cms admin, saját honlap, stb..).
Kb. másfél hónapja állítottam be a firefox-ban a metvibes-t, mint kezdőlapot, mivel így egyszerűbb volt, lévén nagy százalékban mindig ott kezdtem, ha megnyitottam egy böngészőablakot.

Juhász Attila · http://forumkereso.hu 2006.11.20. 13:43:37

Karaj: "van ilyen, a Microsoft Max".

Kösz a linket. A beta tesztnek vége, úgyhogy csak screenshotokat tudtam nézegetni és valóban valami hasonló elrendezés jönne be nekem, mint ami a Max jobb oldalán látható ezen a képen: flickr.com/photos/oneighturbo/240978429

Ahol látható a postok tartalma lehetőleg teljes terjedelemben, szépen elrendezve. Szóval valami hasonló kéne, csak online.

Amíg nem találok ilyet addig a Google Reader marad - a Google kereső mellett - a legtöbbet használt weboldal nálam. A kedvencek maradnak továbbra is a blogok.

Szedlák Ádám · http://worldshots.hu 2006.11.20. 18:52:12

Google.com esetleg about:blank. Nem a böngészőből indulok el, hanem az asztali rss olvasómból.

Bakura · http://bakura.blogter.hu 2006.11.20. 19:08:21

A Hírkereső, a kapu.hu, a Netvibes, a blogter.hu, a kosarinfo.com, s persze főleg a saját blogjaim. :)

Károly · http://szeged.blog.hu 2006.11.21. 17:29:55

omb.hu :)

nem,nem Konrád voltam, vagyok

csabax · http://www.bacskaisport.hu 2006.11.22. 19:22:59

Nekem talán az Index az. Nem mondom, hogy nagy kedvenc, de tény, hogy - információszerzés céljából - naponta elbóklászok arrafelé.
(Na ja, a kedvenc az a saját oldalam, www.bacskaisport.hu , de nyilván itt most nem erről van szó:-)

sajt · http://amon.hu 2006.11.22. 19:47:52

Szerintem ez olyan, hogy kedvenc zeném, kedvenc képem, kedvenc feleségem.
Egyébként talán a vicclap.hu a kedvencem, bár jobban is meglehetne csinálni. Inkább a tartalom miatt néha.

retek · http://tagok.hotdog.hu 2006.11.24. 16:49:14

Mindennapos alap-ellátásom: száni.
És akkor nem beszélek haza.

Szepi 2008.03.25. 09:43:00

"Kár hogy nincs olyan ami egy hírportál vagy újság szerű kinézettel aggregálná a feed-eket."

www.hirlapom.hu


süti beállítások módosítása