Érdekes látni, ahogy a vezető tévécsatornák nem tudnak mit kezdeni az internettel. Itt van az RTL Klub, amelyik pont abban a korosztályban üti-veri a versenytársakat messze kimagasló nézettséggel, amelyik használja is az internetet. És erre olyan weboldala van, amilyen. Oké, most új, hiszen kapott egy redesign-t és egy kis átstruktúrálást.
Király. És?
Még mindig olyan, amilyennek lennie kellett volna - 4-5 éve. Egy műsorkalauz, mindenféle komolyabb hozzáadott érték nélkül. Nincs rajta olyan, ami ne a tévéből következne, nincs semmi nyoma annak, hogy most 2006 végét írjuk. Mert van egy megjelenés (kinek tetszik, kinek nem, ízlés kérdése), van rajta pár hasznos tartalom, de ezek valahogy csak "ott vannak". Mintha valaki vasvellával odapakolgatta volna őket: kell 6 doboz, na mi legyen a tartalmuk?
Nincs itt semmi látnivaló emberek, menjenek tovább!
No igen. Közben pedig ez az az oldal, ahol állítólag jövőre mindenféle új dolgok lesznek. Például videómegosztás, vagy valami ilyesmi. Meg "nagy durranások". Ehhez viszont kell egy új oldal. A mostani helyett.
Úgyhogy vissza a feladónak, azaz Re:design.
Utolsó kommentek