Kéremszépen, van olyan, hogy egy sajtóközleményben az ember csak a szépet írja le. Olyan is van, amikor kicsit túloz, hogy ezzel próbálja meg kiemelni a saját termékét a többi közül. Éppen csak a túlzás mértéke az, ami veszélyes lehet. Van itt kéremszépen egy új megoldás:…
Sajtóközlemény - némi? költői túlzással
Címkék: onlinemarketing
2006.03.03. péntek 17:41 Konrad
5 komment
Az iwiw lenyom mindenkit?
Címkék: iwiw érdekes közösség
2006.03.03. péntek 11:07 Konrad
Az internetes hirdetések egyik nagy előnye az, hogy bizonyos esetekben pontosan célozhatóak. Akkor célozhatóak a legjobban, ha regisztrált felhasználóknak jelentetünk meg reklámokat, hiszen ilyen esetben pontosan tudhatjuk, milyen idős, milyen nemű, hol lakik, mi érdekli... A direkt…
3 komment
Hirdetések erőforrásigénye
Címkék: hiba kreatív adblock
2006.03.02. csütörtök 11:21 Konrad
Kellene valami mérőszám arra, hogy egy online hirdetés mekkora erőforrást von el a számítógépen. Mert ugye azt meghatározza a portál illetve a hirdetéskiszolgáló, hogy hány pixel lehet a mérete a hirdetésnek (pl. egy normál banner 468x60) és mekkora lehet a maximális mérete…
2 komment
Ügyes ötlet - lapfelhő
Címkék: érdekes ajánló
2006.03.01. szerda 14:04 Konrad
A lap.hu hálózatban elérhető több ezer lap között értelemszerűen sok olyan van, ami alig látogatnak. Az ilyen lapok kiemelése, ismertté tétele nemcsak a szerkesztőknek, hanem a tulajdonos Sanomának is fontos. Így a szerkesztők igénye találkozott a Sanoma igényeivel, és…
Szólj hozzá!
Rss a Kreatív Online-on
Címkék: érdekes hírek ajánló
2006.03.01. szerda 12:13 Konrad
Másfél hónapja írtam a Kreatív Online új arculatáról, amiben sok más mellett hiányoltam az RSS értesítőt. Jelentem, a Kreatív Online lépett, és van már RSS az oldalon! Most akkor a következő lépés az lenne, ha cimkéznék a cikkeket (tag-okat használnának)...
2 komment
Ezt is imádni fogjuk... vagy nem
Címkék: kampány kreatív [origo]
2006.02.28. kedd 18:27 Konrad
Jól ismerjük azt az interstitial hirdetést, ami akkor jön be, amikor meg akarunk nézni egy weboldalt. Azaz ez jön fel előbb, és továbbkattintva látjuk csak a tartalmat. Eddig a hazai piacon ilyen címlap előtt volt jellemző (Indexen, [origo]-n). Az [origo] most ezt a megoldást…
4 komment
A tartalmon túl
Címkék: közösség kutatás
2006.02.28. kedd 14:01 Konrad
Az európai fiatalok - a 16-24 évesek - a webet mint "social medium" használják: e-maileznek, azonnali üzenetküldőket használnak, és ezeket rendszeresen, napi szinten. Itt tartják a kapcsolatot a barátaikkal, haverokkal, szerelmekkel. Ezt a csoportot mára itt, az interneten lehet a…
Szólj hozzá!
Vírusmarketing az interneten
Címkék: viral vírusmarketing
2006.02.28. kedd 10:24 Konrad
Az utóbbi években egyre népszerűbbekké váltak azok a marketinges megoldások, amelyek egyrészt olcsóak, másrészt újszerűek. A címben említett megoldás az egyik legismertebb "nem hagyományos" forma, érdemes erről egy kicsit többet is tudni. A vírusmarketing (viral marketing)…
Utolsó kommentek