Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A "beragadt" kampányok

Címkék: google onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget

2007.01.14. vasárnap 11:29 Konrad

Ez a bejegyzés kattintás alapú kampányokról szól, olyan hálózatban, ahol licitálni lehet a kattintás árára. Ilyenek a hazai piacon a Google és az Etarget.

Ha egy kampány esetében elvárás a magas átkattintási szám, azaz napi 500-1000-1500 vagy mégtöbb átkattintást szeretne az ügyfél, akkor bizonyos időszakokban - amikor a konkurencia is hirdet - bizony csak akkor hozható ez az eredmény, ha a szavak számának, a hirdetések keratívjainak a bővítése mellett emeljük a kattintásokra adott pénzt is.

December elején az egyik kampányunkban egyik napról a másikra leesett a napi átkattintás közel a felére, úgy, hogy semmit nem változtattunk a beállításokon. A pontos okot nehéz megmondani, feltételezhetően egyszerre indult sok hirdetés, ráadásul a konkurencia is elkezdett éledezni - mindenesetre nem örültünk. Főleg azért nem, mert mi is növelni szerettük volna a napi átkattintást.

Így aztán óvatosan, de beszálltunk a licitekbe. Kellett 2-3 nap, hogy visszaszerezzük az eredeti pozíciót, de ezzel a lendülettel azon túl is tudtunk lépni. Így végül ez a kis botlás után a kampány nagyon sikeres lett, a megrendelő maximálisan elégedett, és bár az egy kattintás ára magasabb lett (átlagosan másfélszerese a korábbinak), még ez belefért az elvárásokba és költségekbe.

Majd jött az év eleje, és vissza kellett szedni a kampányból: nem kellett napi sok átkattintás. Leginkább azért, mert annyira sikeres lett a kampány, hogy a beérkező igények feldolgozása már nehézkessé vált.

És ekkor jött a meglepetés. Ugyanis első körben csak a liciteket csökkentettük, de ettől nem lett kevesebb a napi átkattintás! Ugyanis kifutott a többi kampány is, és az alacsonyabb költségek is elegendők voltak. Igaz, kicsit más szavakra voltak eredmények, de az alacsonyabb áron is jól teljesítettünk.

Persze ezek után radikálisan csökkentettünk árat plusz a limitet is bekapcsoltuk.

De az egésznek számomra volt egy tanulsága: érdemes a felpörgetett kampányok költségeit néha visszafogni, hátha nem csökken az eredmény. Ha nem így teszünk, akkor bizony beragadhat a kampány egy magasabb költségszinten, és így többet költünk, mint ami elégséges lenne.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4428305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó István 2007.01.14. 12:56:58

Vajon mi lehet az, ahova az elírt link mutat?

www.goggle.com/

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.01.14. 13:06:31

Hehe, köszi, javítottam. Nem mind1, hány hány g és hány o és milyen sorrendben...

mrbond 2007.01.14. 16:46:21

hat igen. nem mindegy. ezek a szavak mar csak ilyenek. :D

Kalmi · http://www.etarget.hu 2007.01.15. 11:20:57

Ettol szep a dolog :-) Es a legfontosabb az ugyfel elegedettsege!


süti beállítások módosítása