Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (434) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kinek kommunikálsz?

Címkék: onlinemarketing wom

2007.03.11. vasárnap 00:31 Konrad

Ha csinálsz egy szolgáltatást, egy céget, egy bármit, ami kapcsolatba kerülhet más emberekkel, nagyon hamar el kell döntened, kiknek is akarsz kommunikálni. Az nem válasz, hogy mindenkinek. Néhány perces beszélgetés után mindig kiderült eddig, hogy valójában kiket is akarunk megcélozni az üzeneteinkkel.

És ebből már sokminden következik. A kommunikáció módja, eszközei, stílusa - minden.

Nincs is addig gond, amíg a kommunikációdat azok és csak azok "kapják meg", akiknek szól. Ha viszont nagy a szórás, vagy ha a megcélzott továbbadja az üzenetedet más irányba is, akkor könnyen szaladsz bele olyan helyzetbe, amikor értetlenül fogadják azt, amit mondtál.

Nem elvont dolgokról van itt szó, elég csak szétnézni a reklámok világában. Símán működő hirdetés egy évi többszázezer forintos golf club bérlet ajánlat, ha azt mondjuk a felsőkategóriás autókat vásárlóknak juttatod el. De ha ugyanezt a hirdetést a metróban osztogatod, akár még meg is verhetnek miatta...

Persze ennél sokkal árnyaltabban működnek a dolgok a valóságban, és úgylehet rá se döbbenünk, hogy egy üzenet most éppen nem is nekünk szólt. Mert például a tévében én is látom a tamponhirdetést. Meg a mosóporokat. Holott nagyon nem vagyok célcsoport... És éppen ezért zavar, idegesít.

És mégis: ha készítünk egy weboldalt, egy kampányt, egy kommunikációs tervet, mindig el kell döntenünk, kinek is szólunk. És ha ez megvan, akkor következetesen végig kell vinni a kommunikációt. Még akkor is, ha ez esetleg egyeseket sért... Persze olyanokat, akik soha a büdés életbe nem lesznek üzleti partnereink.

Persze azért vigyázzunk! Mert könnyen lehet, a megsértett csoportok erősebbek, mint mi gondoljuk, és a negatív kritikájuk visszahat. Fokozottan igaz ez az interneten, ahol sok eszköz van arra, hogy elmondjuk a véleményünket. Fórumok, chat-ek, blogok, kommentek, lánclevelek - és máris látja, olvassa a célcsoportunk, hogy valami nem stimmel velünk. És mégha nincs igazuk a bírálóknak, akkor is kínos ez. Tehát legyünk körültekintőek, és kommunikáljunk úgy a célcsoportunknak, hogy ha az mellé is megy, ne kelljen napokig magyarázkodnunk.

Ezt a hatást egyébként használhatjuk direkt eszközként is: mindegy mit, csak beszéljenek rólunk! De akkor már ezzel bővült is a célcsoportunk, belekerültek azok a véleményvezérek, akik bár nem fogyasztóink, de vihetik a hírt a fogyasztóink felé. És akkor már megint tervezett kommunikációról beszélünk.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2945219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://ekommersz.blogter.hu 2007.03.11. 13:30:38

"Persze olyanokat, akik soha a büdés életbe nem lesznek üzleti partnereink." - Érdekes kérdés. Egy blogszolgáltatónál a felhasználók, vagy a hirdetők számítanak ügyfélnek?

Zero 2007.03.11. 19:01:55

Néha úgy érzem egyik postod szüli a másikat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.03.11. 19:04:38

Zero, néha így is van.
Dávid: attól függ, mit kommunikálsz.


süti beállítások módosítása