Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az iwiw média

Címkék: iwiw

2007.04.18. szerda 12:43 Konrad

Az iWiW média, kedves Tóthmátyás Tibor! Tudom, hogy te úgy látod, ez egy szimpla szolgáltatás, ahol az emberek bejelölgetik egymást és egyébként telefonkönyvnek használják az egészet, de az élet más irányba sodorta ezt a web 2.0-nak becézett dolgot.

Mert persze ha élnétek a Felhasználási feltételekben magatok által leírt lehetőségekkel,  és törölnétek a nem személyhez kötődő adatlapokat, illetve törölnétek a burkolt vagy nyílt reklámhordozónak tekinthető anyagokat, sőt, ha valamit kezdenétek a nyílt politizálással, akkor lehetne egy érzelem- és véleménymentes szolgáltatás az iwiw.

De láthatóan ez nem így van.

Nem baj ez, kedves Tibor, de el kellene fogadni, hogy ez van. Hogy az iWiW nemcsak egy egyszerű pénzes malac, amit ötetni köll a rendszergazdáknak, aztán figyelni az ebit data-t, hogyan is állunk. Az iWiW egy média, ahol tőletek függetlenül bizony van tartalom, tőletek függetlenül bizony van reklám - és nem ártani figyelni ezekre. Jobban figyelni ezekre.

Persze nem azért, hogy bármit is tiltsatok, nem. Jó lenne ezeket mederbe terelni. Persze nem úgy, ahogy az [origo]-n sikerült ilyen kommentnek látszó tárgyat létrehozni, hanem az ügyfél igényeknek utánnamenni.

Például olyan adatlapokat csinálni, amik kicsi weboldalak. Talán ismerős a modell, ha kicsit sikerül a külföld felé nézelődni. Mert ha nem ti csináljátok meg, megcsinálja más. És nem annyira "tini" módon, mint a privi.hu. Hanem profibban.

Én szóltam...

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4260288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netremete - Nagy Szilárd 2007.04.18. 13:10:04

Már régóta hajtogatom én is ezt. De még lehetne fejleszteni az üzenő falat stb. A iwiw Vidgets egyszerűen szánalmas... A moderálásról csak annyit, hogy azzal hogy egyre több személyhez nem kötött csomópont jelenik meg, az iwiw a lényegét, az alapját veszti el. De! -Nem kéne ezeket a regeket kiszanálni, hanem be kéne hozni egy új szintet, megjelenési formát a rendszerben. Magán személyek -Csoportok... Így akár egy újabb szolgáltatással bővülne a rendzer. Mondjuk megnézhetném egyszerűen, hogy az ismerősöm, milyen csoportosulások tagja, pl.: Karate klub, vagy alkoholisták szövetsége... (Most ugye csak a 780 ismerőse között fedezhetem fel.) Keveredik a ... a mállyal.

Gábor · http://www.tudatoshaztartas.hu 2007.04.19. 10:29:32

A myvip szerintem már kicsit előrréb jár ebben... A klubbok amiket létre lehet hozni, összehozza az azonos érdeklődésű embereket! Jó ötlet volt!

retek · http://tagok.hotdog.hu/retek 2007.04.20. 16:04:43

Mi pedig már a HotDoggal jóval előrébb járunk mindkét social networknél. :) Nagyon sokan kuncogtak, amikor 2006-ban a Web2Symp-en arról beszélem Simó És Holmann mellett, hogy a social network az nem community, legalábbis nem "triviális". Azért tenni kell. És kiteheti bárki az ablakba az 1mió unique usert, ha azok tényleg csak leveleznek, meg kattingatnak és mást semmit nem tudnak csinálni.
Ide vágó apró önvállbaveregetés, a HotDognak megszületett a 300000. felhasználója.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.04.20. 17:34:19

A Hotdognak a promócióján kellene erősíteni talán egy kicsit, mert 10-12 év alatt annyit hallottam róla(tok), hogy magas összegért meg lett vásárolva a domain és most a bejegyzésed hatására látogattam meg első ízben.
Persze csak egy vagyok az 1-2 millió hazai internetfelhasználó közül, de napi több órát használom az internetet, tagja vagyok néhány magyar nyelvű levelezőlistának és látogatója számos magyar fórumnak.

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.04.21. 13:53:13

ps.: utánanéztem, csak két éve indult Hotdog, szóval 10-12évet hiába emlegettem. És tényleg jól meg van valósítva.

retek · http://tagok.hotdog.hu/retek 2007.04.24. 11:00:21

Ezúton is köszönöm Konrádnak, hogy nem moderálta ki a kommentet. Lett egy új látogatónk. :):):)

Merras · http://miyazakijun.hu 2007.04.25. 12:29:43

Social network ügyileg szerintem érdemes lesz odafigyelni a Ning.com-ra. Pár hónapja jött ki a 2.0-ás változat, amiben egybegyúrták az addig különálló alkalmazásokat: így egyszerre wiw-es jellegű ismerőskeresős cucc, egyszerre youtube-klón, meg flickr-klón.

Bárki indíthat saját networköt, a tagoknak lehet saját blogjuk, a tagok adatlapja tényleg egy önálló minioldal (és a tag választhat, hogy milyen designnal jelenjen meg), ahol megjelennek a friss blogbejegyzései, feltöltött anyagai, ismerősei, ilyesmi.

Hátránya, hogy a nagy userszám miatt ez is lassú, mint a veszett fene.

Merras · http://miyazakijun.hu 2007.04.25. 12:37:23

Hja, és a fejlesztők ígérete szerint lesznek majd könnyen módosítható nyelvi fileok is, én a magam részéről már beígértem nekik a magyar változatot - először elvileg a network alkotója határozhatja meg, hogy milyen nyelvű legyen a cucc, második lépcsőben meg lesz arra lehetőség, hogy a userek saját maguknak állítsák, milyen nyelven működjön nekik az oldal.

Z0d 2007.04.25. 13:17:16

aham, szóval ugyanolyan mint a porkolt.com

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.04.25. 15:36:09

Retek: regisztráció azért elmaradt. :)
(ha szabad ennyi személyes megjegyzést belevinni, akkor az egész szerkesztő gárda hasonló nick-el rendelkezik? Virsli a főnök, Mustár a PR menedzser és Kifli a szerkesztőség otthona? ;) )

Merras · http://miyazakijun.hu 2007.04.25. 15:45:27

Nem egészen. Nagy előny, hogy mindenki indíthat saját networköt, ezt akár saját domainre is pakolhatja (ez mondjuk fizetős opció), bele lehet nyúlni a forrásba, a designba, kipakolhatod a saját reklámjaidat, stb.

TmT · http://iwiw.hu 2007.04.26. 13:08:36

Konrád, nem lehet mindent egyszerre. Megyünk az úton, a (nemcsak pénz dimenziójú) számok azt igazolják, hogy jó irányba. Az iwiw-et továbbra sem kezeljük médiumnak, a nem természetes személyek regisztrációját pedig "hivatalossá" fogjuk tenni. Addig viszont békén hagyjuk az ilyen regisztrálókat, feltéve, hogy ők is békén hagyják a közösség tagjait.
Jövünk új fejlesztésekkel, de az iwiw-ről továbbra is minden internetező tudni fogja, hogy mi, és arra fogja használni, amire gondolja, feltéve, hogy nem árt a közösségnek. Szerintem ez így van jól.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.04.26. 22:55:17

Tibor, a számok néha becsapnak. Én pont azt mondom: nem biztos, hogy ez a jó irány. A fejlesztések lassúak (már tavaly ősszel kellett volna lépni), és a felhasználói növekedést mesterségesen tartjátok ilyen üteműen. Ha a meghívót igénylőket azonnal kielégítenétek, a növekedés egy felfutás után már rég lelassult volna szerintem.
És az iwiw MOST divat. De nem tudhatjuk, mit hoz a jövő, ezért kellene a mainál jobban erősíteni a pozíciótokat, pl. azzal, hogy minőségben és mennyiségben is előremutató szolgáltatást adtok.

Attila 2007.04.27. 01:35:51

elég lenne minőségben....


süti beállítások módosítása