Április utolsó napjaiban végre megújult a Medián Webaudit szolgáltatása. A legnagyobb és legjelentősebb hazai auditáló szolgáltatás fontos a kampánytervezéseknél és fontos a portálok piaci helyzetének a megítélésénél is.
Az új Webaudit nemcsak felületében, hanem tartalmában is megváltozott. A legfontosabb, hogy már a mennyiségi adatok mellett van némi minőségi adat is, a WebProfile szolgáltatás segítségével:
Az év elején indult WebProfile szolgáltatás legizgalmasabb kimenete a naponta elkészülő látogató-összetétel statisztika. A kivételes érzékenységű rendszer a legkisebb site-okra, rovatokra is nagy pontossággal adja meg a látogatók nemenkénti és korcsoportonkénti összetételét. A napi látogató-grafikonokból kiolvasható, hogy az adott site-on az egyes célcsoportok a nap során mely időszakokban voltak jelen aktívabban, vagyis hogy mely napszakokban érhetők el hatékonyabban a keresett célcsoport tagjai. A napi WebProfile statisztikák mellett a heti és havi látogatószámokhoz illeszkedő látogató-összetétel adatok is rendelkezésre állnak, a kombinált nem és kor szerinti megoszlás mellett lakóhelyenkénti, valamint iskolai végzettség szerinti bontásban.
A felület nekem egyébként elsőre nehézkes, és bonyolult. Biztosan szokni kell, most is próbálgatom, és ha látok valami jót vagy szörnyűt, még visszatérek a témára.
Utolsó kommentek