Érdekes tesztet indított az ETARGET az AdNetwork-kel együttműködve. Mostantól azok az AdNetwork rendszer tagok, akik vállalják, kihelyezhetnek ETARGET hirdetést is az oldalukra. Pontosabban a nem fizetős bannermegjelenések helyén jelenhet meg mintegy kitöltőként az ETARGET hirdetés indulásként a 120x240 pixeles méretű helyekre.
Megmondom őszintén, kicsit meglepett az együttműködés, hiszen a két legnagyobb hazai hirdetési hálózat sokkal inkább egymás konkurenseinek tűnt, nem partnereinek. Bár tény, hogy más hirdetési megoldást használnak, de a hálózatépítés alapvetően mindkettőjük esetében hasonlóan működik. Egyébként vannak olyan AdNetwork tagok, ahol eddig is volt ETARGET, így nem jelent minden esetben újdonságot a megoldás. Ráadásul az ETARGET rendszeréből nem célozhatóak az oldalak külön-külön, így csak azt dönthetjük el: megjelenjenek-e a hirdetéseink vagy sem az AdNetworkben.
Persze abból a szempontból örömteli az együttműködés, hogy a portáloknak plusz bevétel termelődhet, és az ETARGET felhasználóknak pedig növekedhet az elérés és a rendszer kapacitása. Ez a várható év végi hirdetési roham miatt mindeképpen jó.
Utolsó kommentek