Milyen jó is az, amikor az ember csak úgy a nagy cégek arcába vághatja, hogy milyen bénák, hülyék, pancserek, és főleg nem felhasználó/vásárló barátok! Annyire népszerű ez a beszólogatós dolog, hogy külön hazai sikerblog is van a témában. De vajon milyen lehet a másik odlalon ülni? Te mit tennél, ha olyan cégnél volnál kommunikációért felelős, akinek beszóltak?
A téma egyáltalán nem érdektelen, rengeteg olyan eset lehetséges egy cég életében, amikor válságkommunikációra van szükség. Minél nagyobb a cég, annál többször fordulhat elő ilyen. És adott esetben a cég élete is múlhat azon, hogyan reagál ilyenkor.
Így aztán nagyon kiváncsian várom az Arcus következő üzleti reggelijét e hét csütörtökön, ahol pont ezt a témát dolgozzák föl, speciálisan az élelmiszer-iparra.
Ez ugyanis pont az a terület, ahol kiemelten érzékenyek az emberek: enni mindenki eszik, és a tömegtermékek bizony sokszor kerülnek támadások keresztüzében. Érdekes lesz látni, mint mondanak erről az érintett cégek. És talán még jókat is lehet majd kérdezni...
Update: az üzleti reggeli csúszik, október 25-én, csütörtökön lesz megtartva.
Utolsó kommentek