A blogon hétről hétre megjelenik, hogy mely termékek voltak a legjobban pörgők az Árukereső oldalain. Ennek az oka kettős: egyrészt hasznos dolog látni, mi érdekli az embereket, másrészt olyanok is találkoznak a szolgáltatás nevével, akik esetleg még nem ismerik. Természetesen reklám a megjelenés, de egyben reményeim szerint hasznos információ is.
De mi is ez az Árukereső? Milyen szolgáltatások érhetőek el rajta? Miért lehet ez érdekes például egy webáruháznak?
Úgy gondoltam, hogy az Árukereső megérdemel egy tematikus hetet itt a blogon. Minden nap lesz egy bejegyzés, ami a szolgáltatásról szól, és ennek kapcsán várni fogom a kérdéseket, tapasztalatokat is a kommentekben.
Az Árukereső nem utolsó sorban a blog egyik támogatója is. Tehát aki akarja, fogja fel reklámnak. Nem fogok megsértődni.
Az Árukereső hét témái:
- Kiemelkedni a mezőnyből – kiemelt megjelenések és a licitálás a találati oldalakon.
- Megújult partnerprogram – Partnerprogram 2.0, egyedi termékdobozok, tartalom-célzással.
- RSS az Árufigyelőn
- Legyen saját Árukeresőd! – co-branding, azaz tartalom-megosztó szolgáltatás.
- Hordozható Árukereső – ez legyen meglepetés...
Utolsó kommentek