Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Védd a fákat, egyél hódot!

Címkék: onlinemarketing ajánló

2007.10.15. hétfő 19:49 Konrad

A mai napon van egy újabb érvem arra, miért jobb a kattintás alapú reklám a kkv-knak, mint a szórólap. Mert sokkal jobb. De nagyon nagy előnye, hogy nem gyárt szemetet az ember. Mert a szórólapok előbb-utóbb a kukában végzik. Jó esetben újrafelhasználják, rossz esetben növeli a már most is irtózatosan nagy mennyiségű kommunális szemetet. Ráadásul a papír gyártása energia, kell hozzá sok víz, sőt (had legyek igazi zöld-demagóg) fákat vágnak ki hozzá!

Persze vannak más érveim is. Nemrégiben egy kedves ügyfelem próbálkozott szórólappal, néhány ezret készített és szórt közvetlenül postaládákba. Hatékonyságot is tudott mérni, hiszen csak ezt az eszközt használta reklámra.

Kettő hét alatt érkezett majdnem 10 érdeklődő!

Aztán pár hete fut az ETARGET-en és a Google-ben kampány. Naponta tudunk ennél 15-20-szor több érdeklődőt az oldalra vinni.

Meggyőző?

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr87197291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iron 2007.10.16. 10:50:09

Általában egyetértek veled. De - szerintem - ezt ki lehetne terjeszteni a nem CT elszámolásos reklámra is, ami pl. nagyobb cégek esetében jó lehet márkaismertség növelésre is.

Viszont a szórólapnál (amit én egyébként annyira nem kedvelek)figyelembe kell venni azt is, hogy eléri a nem netes közösséget. Azaz pl. egy pizza házhozszállítás esetében az is hatékony (kiegészítő) lehet.

DLaci 2007.10.16. 10:56:41

Nem egészen.
Gondolom egyébiránt te is tudod jól, hogy vannak olyan termékek és azokat használó célcsoportok amelyeket még mindig hatékonyabban el lehet érni szórólappal, mint internetes eszközökkel. Igaz, egyre több esetben érdemes felvetni a hagyományos reklámeszközök használatával szemben (mellett) az internetes megoldásokat, de azért nem egy általános csodaszer, ami minden nyavalyát gyógyít méghozzá mellékhatások nélkül.
Ha ilyeneket sugallunk írásainkban azzal csak mi válunk komolytalan csőlátású szakbarbárokká, másrészt meg lesznek akik esetleg fenntartások nélkül elhiszik - mégiscsak egy szaktekintély, egy online tanácsadó írta - és utána esetleg meg koppannak egyet. Nem ez a jó út.

Róth Dénes 2007.10.16. 12:38:51

Konrád, ér vitatkozni?

Nem nagyon, de azért egy kicsit.
A szórólap akkor veri a ppc-t, ha:
- fizkailag kis területen (pl. egy város, egy főváros kerület)
ÉS
- profin kivitelezve
használják.

Mert -- ki hinné -- a szórólapos piacon is sok a kókler, azt is ezerféleképpen lehet rosszul csinálni.

Most pedig megnézem, hogy van-e rántott hód a büfében ...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.10.16. 12:52:16

Igen,nem vitatkozom, valóban van helye a szórólapnak. A post direkt sarkít, kicsit komolytalankodik. Lehet,jeleznem kellett volna...

hangya · http://www.szegedklima.hu/ 2007.10.16. 20:01:49

És mennyi lett a konverzió?
Ha az üzletbe elment 10 ember az többet érhet mint napi 500 látogató|kattintó.

Nagyobb fáradság aki oda megy mint aki kattint, ezért ott már el van határozva a vásárlás csak az üzlet személyzete ronthat ... egy kicsit sarkítva|komolytalanul.

gaze 2007.10.26. 02:50:18

Ööö.. ha már elhangzott itt az ökotudat.. akkor esetleg nem lehetne, hogy inverzben jelenjen meg az oldal?
Neten ugyanis az inverz szöveget kevésbé fárasztó olvasni a szemnek (höhö), mint a papíron.. Fekete hátteret ajánlanék, zöld, semibold betűkkel. (bár egyszer megróttak hogy iylen a total comanderem, hiszem emberek sok-sok pénzt öltek bele hogy a monitor ne csak azt a két színt tudja előállítani, de hát mit tegyek..)
Ja igen, meg így kevesebb energiát is szippant a monitor (aka kevésbé kell világítania)
Printre meg.. ne printeljen senki netes cikkeket, irgumburgumm!

offtopic 2008.11.11. 12:50:15

Offtopic, gaze: a tft monitor konstans hattervilagitasanak _eltakarasahoz_ kell tudtommal az energia a sotet pixelek eseten, azaz a sotet pixelek egy arnyalattal tobbet fogyasztanak, mint a vilagosak. Ha jol emlekszem, meresek szerint egy (konkret, de nem tudom mar milyen) 17"-os tft kb. fel wattal fogyasztott tobbet teljesen fekete keppel, mint teljesen feherrel. CRT-t meg mar senki nem hasznal. :)
Bocs az offert.

offtopic 2008.11.11. 12:57:19

Mondjuk nem lett volna rossz ha eszreveszem, hogy ez egy tobb mint egy eves post. Mea culpa. :)


süti beállítások módosítása