A mai napon van egy újabb érvem arra, miért jobb a kattintás alapú reklám a kkv-knak, mint a szórólap. Mert sokkal jobb. De nagyon nagy előnye, hogy nem gyárt szemetet az ember. Mert a szórólapok előbb-utóbb a kukában végzik. Jó esetben újrafelhasználják, rossz esetben növeli a már most is irtózatosan nagy mennyiségű kommunális szemetet. Ráadásul a papír gyártása energia, kell hozzá sok víz, sőt (had legyek igazi zöld-demagóg) fákat vágnak ki hozzá!
Persze vannak más érveim is. Nemrégiben egy kedves ügyfelem próbálkozott szórólappal, néhány ezret készített és szórt közvetlenül postaládákba. Hatékonyságot is tudott mérni, hiszen csak ezt az eszközt használta reklámra.
Kettő hét alatt érkezett majdnem 10 érdeklődő!
Aztán pár hete fut az ETARGET-en és a Google-ben kampány. Naponta tudunk ennél 15-20-szor több érdeklődőt az oldalra vinni.
Meggyőző?
Utolsó kommentek