Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Web 2.0: a targetálás forradalma

Címkék: iwiw web2 onlinemarketing érdekes

2007.10.25. csütörtök 00:52 Konrad

Beszélünk sokat a web 2.0-ról, definiáljuk szolgáltatások összességeként, közösségként, programozási megoldásokként. Arról viszont alig esik szó, hogy milyen mértékben megkönnyíti a marketingesek életét a sok webkettő szolgáltatás!

Hiszen szinte minden abba az irányba halad, hogy mára sokkal könnyebb célozni, sokkal könnyebb beazonosítani a felhasználókat.

Itt van például a "long tail": sok kis speciális oldal, blog, egyenként kevés olvasóval. Eszményi felület, hogy adott érdeklődésű embereket költséghatékonyan elérjünk! Vagy ott van például a web 2.0 szolgáltatások egyik szinte kötelező eleme, a tag-ok, azaz a kulcsszavak. Abból is mindjárt kulcsszó felhők! Mennyire jól lehet ez alapján tartalomra, kulcsszavakra célzott hirdetéseket felhozni egy-egy oldalon!

De mindennek a csúcsa a nagyágyú közösségi szolgáltatások: a felhasználók egyes esetekben még a szexuális szokásaikat is beleírják egy adatlapba, és mivel valódi személyek és valódi személyekkel akarnak interakcióba keveredni, valós adatokat adnak meg.

Ez a célzás, a targetálás csimborasszója! Ott van az iwiw például, a maga közel 2 millió regisztrációjával és a heti kb. 85 százalékos aktivitással (azaz olyan 1,6 millió aktív felhasználóval). Lehet tudni a felhasználók korát, lakhelyét, népszerűségét (naná, hány ismerőse van), és még sorolhatnám. Mennyire jó terep ez!

Mindez nem lenne a web 2.0 nélkül. Mellékhatás ez, nem ezért jött létre az egész. De kitalálni se lehetett volna jobbat!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr29206678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neonomád · http://web3.blog.hu/ 2007.10.25. 03:09:23

Akkor hogy fogják majd a marketingesek élvezni a web 3.0-át? :)

Longhand · http://optimalizalas.info/ 2007.10.25. 13:02:08

Én is így látom/képzelem.
Viszont van egy cikk amit már régen félretettem, akartam róla írni, mert érdekes, kicsit kapcsolódik a témához:

Why Some Web 2.0 Sites Will Never Attract Big Ad Dollars
www.micropersuasion.com/2007/09/analysis-why-ma.html

devizakozep 2007.10.25. 16:03:04

milyen kar h mindez baromira hidegen hagyja a magyar reklampiac szereploit.


süti beállítások módosítása