Azok az igazán "felnőtt" szakmák, amelyek szereplői, az egymással konkurens cégek képesek együtt is fellépni, hogy ezzel is segítség a fejlődésüket. Egy ilyen összefogás eredménye lesz az idei év számomra egyik legérdekesebb konferenciája, az Online Kutatás 2007 nevű rendezvény.
Néha én is érintettem ezen a blogon az online kutatást, ami elsősorban ugye az online módon történő kutatást jelenti. Egy-egy ilyen bejegyzés után aztán mindig szembesítettek az esetlegesen leírt butaságaimmal: mit látok rosszul, mihez nem értek. És ez jogos is, hiszen nem kutató vagyok, sok dolgot félreértek, és ebből sikeresen vonok le értelmetlen következtetéseket.
Ezért aztán már most előre gyúrok erre a szakmai konferenciára, hogy tanuljak, hogy választ kaphassak a fel nem tett kérdéseimre is, hiszen az NRC (a piac egyik legrégebbi szereplője) előadói mellett a BellResearch, az ELTE - ITHAKA, a freQuest, a Gemius, a KutatóCentrum, a Megyer Consulting, a Meroving, a Ringier, az SPSS, a Szinapszis és a TNS szakemberei is példákon keresztül mutatják be az online kutatás gyakorlati alkalmazását.
Ez egy olyan szakmai esemény lesz tehát, ami szerintem kihagyhatatlan minden online marketing iránt érdeklődőnek. A weboldalon lehet jelentkezni is, november 15-ig még kedvezményt is kaphatunk. A konferencia december 4-én lesz, a weblap címe: www.onlinekutatas.info
Utolsó kommentek