Egy reklámkampánynak több különböző célja lehet. Az egyik alapvető cél az eladás. De mit adhatunk el? Szinte mindent. Terméket, persze. Meg szolgáltatást. De eladhatunk eszmét is. Leértékelt véleményt.
Eladom az ágyam
eladom a párnám
eladom a magnóm
eladom a lámpám
eladom az órám
eladom az ingem
eladom a táskám
eladok minden
Egyesek szerint mindent meg lehet venni, mindennek meg van az ára. Mások szerint vannak erkölcsi gátak, és nem minden vehető meg pénzen.
eladok
eladok
mindent eladok
eladok
eladok
mindent eladok
Persze megint másik szerint nemcsak pénz van a világon, más "ára" is lehet valaminek. Például van akkora fájdalom, hogy a kétszer kettő öt legyen.
eladom a kabátomat
eladom a nadrágomat
eladom a bútorokat
eladom a hangfalakat
eladom a csontvázamat
eladom
a
testem
A lex-MOL számomra például megmutatta, hogy konkrétan a magyar Parlament és a kormány is megvehető. Kilóra. De ez nem elég, ha a "közvélemény", a "nép szava" nincs megvéve. Úgy tűnik, most a lex-MOL két érintett cége ezt is igyekezett beárazni. Pár hónap alatt ugyanis elköltöttek olyan 600 millió forintot reklámra. Ez az a plusz kiadás, ami a tőzsdei ügylet kommunikálása körül született.
Erről írt Bül-bül, a számokról, kicsit elemezve. Tanulságos.
az eszemet
nem
nem
nem
nem
azt
nem adom
eliszom inkább
eliszom
az eszemet
nem
nem
nem
nem
azt
nem adom
eliszom inkább
eliszom
(Az idézett vers a Kontroll Csoport: Eladom című dala.)
Utolsó kommentek