A pdf nagy előnye a platformfüggetlen olvashatóság. Míg egy weboldal megjelenése függ az operációs rendszertől, a böngészőtől, a képernyő méretétől, a csillagok állásától és a kormányprogramtól, addig a pdf többé-kevésbé mindenhol ugyanúgy néz ki (többé-kevésbé: illik letölteni a friss megjelenítőt, mert egy új doksi az ezer éves régivel már nem jó, pl. egyes betűk nem jelennek meg...).
Emiatt nagyon sok könyv, tanulmány, újság jelenik meg ebben a formátumban. Így számomra igazából nem is az a kérdés, jó ötlet-e ez, hanem az, hogy eddig miért nem volt? Hiszen ezzel a módszerrel egy újfajta dokumentum megjelenés finanszírozás is lehetséges, és ráadásul nagyon jól lehet ebben az esetben is célozni.
Persze lesznek elkerülő megoldások, naná. De az átlag felhasználó számára ez nem lesz szükséges, és ha tényleg sikerül jó reklámokat megjelentetni (azaz olyanokat, amelyek például pontosan célzottak), akkor a várható elutasítás sem lesz nagy. Hiszen nem a dokumentumon, nem benne a dokumentumban, hanem mellette jelenik meg a hirdető üzenete.
Utolsó kommentek