Többször futottam már bele olyanba, hogy én szamély szerint valamit máshogy látok, máshogy gondolok. Ha egy ügyfélnek dolgozom, akkor persze a konvencióknak több szerep jut (bár hajlamos vagyok indolot esetben meredekebb dolgokat is javasolni), de a saját dolgaimnál néha direkt "melléütök".
Most is belefutottam egy ilyenbe: az ETARGET haladóknak tanfolyam jelentkezési oldalán nem ellenrőzöm, hogy minden mező ki van-e töltve. Direkt nem. Engem ugyanis idegesít, hogy köteleznek egy-egy adat megadására. Aki komolyan gondolja a jelentkezést, úgyis kitölti az egészet, hiszen neki is fontos, hogy biztosan ott legyen. Aki meg véletlenül valamit kihagy, azt úgyis megkeressük, visszahívjuk - ha legalább egy elérhetőséget megadott. Ha nem adott meg, nem kap visszaigazolást, fel fog neki tünni, hogy valami gáz van.
Persze a tanfolyamot beharangozó bejegyzésben már ezt a fejemhez is vágta egy kedves olvasó, méghozzá kedvesen mint hiba:
Ha valaki online marketinggel fogalkozik (és ki más lenne relevánsabb a laikus zsemében ha nem az onlinemarketing.hu oldalt üzemeltető cég, és annak vezetője) akkor hogy hogy megengedi magénak azt, hogy olyan űrlapot készítsen, amiben nincsenek ellenőrizve az adatok helyessége, illetve hogy egyáltalán kitöltötte e a mezőket.De vajon tényleg fontos ez? Mi az adatokat jelen esetben kézzel dolgozzuk fel, nem egy automata válaszol, nem egy hatalmas adatbázisba huppannak be a mező elemei. Úgy gondolom pont azzal nézem felnőttnek és önállónak az érdeklődőket, hogy feltételezem róluk: aki jelentkezni akar, az valóban rendesen kitölti a mezőket.
Tudom, sokan nem értenek egyet velem, el is fogadom: ha ők csinálnak jelentkezést, ellenőrizzenek. Én pedig most megint kicsit különutazok.
Utolsó kommentek