Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mások magánélete

Címkék: blog közösség

2008.02.08. péntek 15:05 Konrad

A pletkya életünk egyik nagyon fontos eleme. Kimondva-kimondatlanul mindenki kíváncsi. Érdekel bennünket, hogy mások hogy élnek, sőt, kivel, hol, mikor, hányszor és mit csinálnak. A bulvár lényege éppen ez: úgy tesz, mintha betekintést adna mások magánéletébe. Kiteregeti a szennyest.

Talán ezért is lett ennyire népszerű a blog a nagyvilágban: egy jó blog az írójának egyfajta kivetülése, ennél fogva mindenképpen betekintést nyújt annak magán szférájába. Például karácsonykor a karácsonyi közös blog (és a Twitter) segítségével mások estéjét is nyomon tudtam követni.

Vagy most megtudhatom, hogy kedvenc A listás bloggerünk 100 kiló körül volt nem olyan rég.

Lehetne a sort folytatni, a lényeg, hogy az internet segítségével nemcsak kinyílt a világ, de mélységében is lehetőség nyílt megismerni embereket. Hogy ez mennyire jó vagy rossz, döntse el mindenki. Mindenesetre egy lehetőség arra, hogy akár üzleti sikereket avagy balsikereket is hozzon.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr94331316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felperes · http://mavabe.blog.hu 2008.02.08. 16:17:04

Én például most felháborodásból blogolok, és igaz, ez az én magánéletem, melynek ezt a részét kitárom mindenki elé. Leírom napról napra, hogyan zajlik a perem a MÁV biztosító ellen. És hogy siker, vagy balsiker lesz-e, azt majd kiderül, remélem mihamarabb... a bíróságon.

vik · http://www.webshopexperts.hu 2008.02.08. 16:37:38

jó a post, de azért szerintem a karácsony a családé, már ha együtt van. Ha nem egyedül van az ember, akkor nem tartom akkora 'bulinak' hogy karácsonykor az ember a gépet nyomkodja. Max ha ezzel tartja a kapcsolatot velük.

Max Logan · http://www.max-logan.hu 2008.02.11. 08:59:12

A bulvár és blog között hozott párhuzam találó, de azért durván sántít. A blog az egy személyes dolog, én írom, azt mutatok meg amit akarok. És az esetek döntő többségében ebből nem lehet megismeri egy embert. Annyiban jó lehet egy blog, hogy első körben el tudom dönteni, hogy szeretnék-e közelebbi ismeretségbe kerülni az illetővel, legyen az baráti vagy éppen szakmai kapcsolat.

A bulvár ennek pont az ellenkezője, mert nem az egyén mutatja meg, hogy mi is van, hanem mások ellopják a magánéletét. A kettő között azért óriási a különbség. Ráadásul az bulvár durván ferdít is, puszta anyagi haszonszerzés miatt műveli amit művel, semmi köze ennek ahhoz, hogy kit mi érdekel. Jobban mondva, a buta néprétegből gazdagszik meg a bulvársajtó.

Pár éve volt egy ilyen "hír", hogy Pink sétáltatta a kutyáját a tengerparton, a kis dög meg napszúrást kapott. Kérdem én, ezt a ki a p*csömet érdekli, másrészről behatolnak az ember személyes szférájába. Az addig ok, hogy ismert ember, és leírják, hogy látták a tengerparton, de ahhoz, hogy tudják, hogy napszúrást is kapott a kutya, már nyomozás kell. Ez pedig durván a magánszféra megsértése.

Én így látom, és igen, hányok a bulvártól, mert nem lehet este 7-9 óra között mást két első ízben megjelent kereskedelmi csatornából, csak hogy mi van a Dundikával, stb. Őszintén szólva én magasról teszek rá, hogy velük mi történik. Amíg egy hónapban többet költenek ruhára, mint az én nettó fizetésem, addig ki érdekelnek. Főleg, hogy pusztán bájolognak és semmit nem adnak a népnek.

A másik felháborító dolog, hogy minden újdonsült "stárt" kamera elé engednek, minden média végzettség és tapasztalat nélkül. Hát had ne mondja, hogy szánalom, ami ma a magyar médiában megy ...

Mária 2008.02.11. 11:50:43

Azért talán nem kellene mindenféle szemetet idelinkelni egy posztba mert az ember a végén még gyanútlanul rákattint.

Vannak ám ide illő jó példák is, főként tőlünk nyugatabbra.

:-/


süti beállítások módosítása