Önmagában ez az akció viccesnek tűnhet, de mint kiderült, a lengyeleknél ez már bejött. A Webisztánon idézi HH Angelday-t:
Nincsenek illúzióim azt illetően, hogy ezek a dolgok tudnának így működni (gyk: az Apple nagy ívben), de örömmel tettük, amit tettünk. Egy dolog biztos: ha az én termékeimnek lenne ilyen lojális fogyasztó bázisa, akkor azt gondolnám, hogy nem volt hiába.Az Apple számára az jó, hogy vannak ennyire lojális (felelős) ügyfelei. De kérdés, mit is kezd pontosan ezzel a helyzettel. Fog reagálni? Vagy csak üzenni a hazai képviselettel (ahol talán még mindig az új főnököt keresik)? Egy biztos: ha jól lép, akkor még növekedhet is a hazai Mac felhasználók tábora.
Amit eredménynek tekintenék, az az lenne, ha az Apple hivatalosan tájékoztatást adna a helyzetet illetően.
Egyébként pedig legyen ez tanulság minden cégnek: ha egy fogyasztói csoportot nem támogatnak, könnyen lehet, hogy az a csoport megszervezi magát. És akkor lépni kell. Várhatóan többet, mint amennyi egyébként elég lett volna.
Utolsó kommentek