Lezárult a Google hirdetési versenye, és hazai vonatkozás miatt tegnap ez sok helyen meg is jelent a hírek között, hiszen:
A világ egyik legnagyobb egyetemi versenyén, a Google Online Marketing Challenge-en, amelyen 47 ország 1650 csapata vett részt, a Modern Üzleti Tudományok főiskolájának egyik csapata bekerült az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé.
Először is ezúton gratulálok a csapatnak! Tényleg nagyon szép eredmény, és bizakodásra ad okot: van ma idehaza olyan műhely, ahol meg lehet tanulni PPC hirdetéseket kezelni.
Az már kicsit érdekesebb, hogy ez a műhely egy olyan főiskola, amelyik nem a "nagyok" közül kerül ki. Pedig ha az ember jobban belegondol, akkor valamelyik közgazdasági egyetemi csapatnak "kellett volna" nyernie, nem? Mert sok csapat indult ám az országban, nemcsak ez az egy!
Úgy gondolom, mélyen magukba kellene nézniük a többi online marketing képzést folytató intézménynek, miért nem szerepeltek ilyen jól az onnan nevező csapatok. Nem kaptak elég támogatást? (Miért nem?) Nem elég gyakorlati a képzés? (Miért nem?) Nem is tanítják, hogyan kell a gyakorlatban kampányt folytatni? (Miért nem?)
Nagyon jó reklám ez egyébként a főiskolának, és azon belül is a képzést szervező (és a csapatot a felkészítésben segítő) Damjanovich Nebojsának. Ugyanis ő (is) ott áll ennek az eredménynek a hátterében. Ezt érdemesnek tartottam itt megjegyezni. Jó tudni róla.
Végül legyen itt valami plusz érdekesség: a sajtóközlemény mellékleteként megkaptam az esettanulmányt. Az eredeti, word doksit letölthetővé tettem. Jó olvasgatást mindenkinek!
Utolsó kommentek